2013. december 6.

[Fordítás] Sapporo 1-2. nap - Akanishi Jin Club Circuit koncertsorozat

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
1. nap: 

- Az MC rész 11perc 40másodperces volt.
- Jinnek kifolyt a vize. Jin: "Kifolyt a vizem, személyzet, valaki törölje fel, kérem."
"Törölközőt, törölközőt, kifolyt a vizem."
Emiatt egy perccel meghosszabbította az MC részt.
- Jin úgy játszotta magát, mintha gyerek lenne.
- A Japonicana mix alatt Keibo és Dominic is a DJ pult mögött volt.
- Jin: "Akaratlanul is, de leguggoltam, miközben ittam."
Rajongók: "Nem látunk"
Jin: "Ah, elnézést" és gyorsan feláll.
- Jin: "Ki nem vette a meg a #JUSTJINT?"
néhány kéz felemelkedik
Jin: "Őszintén! Ki nem vette meg?"
még néhány kéz felemelkedik
Jin: "elég sokan.."(nevet)
Jin: "Korábban megjelent a JAPONICANA albumom. Azt ki nem vette meg?"
néhány kéz felemelkedik
Jin: "uh. Tudtam. Ez azért nem fáj annyira." (nevet)
- Jin: "Ezentúl szeretném, ha elkényeztetnének megint a rajongóim" (nevet)
- Jin: "A házasságom után kihagytam egy évet. De ti srácok, vártatok rám ilyen sokáig is. Többé nem kell rám várnotok.

2. nap

- Az MC rész szuper hosszú, 20 perces volt.
-Az MC alatt Jin halkam morogta a Real Facet.
- Keibo és Joey is besegítettek neki az MC-be, így sikerült 20 percesre.
- Keibo bemutatása alatt szóba került a közös duetjük a HEY GIRL-ben, a közönség pedig hallani szerette volt. Jin: "A személyzet kétségbe van esve emiatt" - nem volt hozzá zene.
- Az MC rész közben tűnt fel Joey és Keibo, és kellemes hangulatban beszélgettek. Jin állt a szélén, Joey pedig középen.
Joey: "Miért én állok középen?" *középre vezette Jint*
Jin visszament a szélére.
Jin: "A KAT-TUN-nal is mindig a szélén álltam. Az emberek így jobban látnak.
Joey: "Ah... lehetek hyphen?" (kötőjel - KAT-TUN fanok elnevezése, de gondolom ezt senkinek se kell magyaráznom^^)
Jin: "Én is Hyphen vagyok."
Joey: "Yeh, ikrek."
Keibo: "És velem mi lesz?"
Jin: "Te menthetetlen vagy"
- Jin, Keibo és Joey karaokezni voltak, ahol a Real Facet énekeltél.
Jin: Próbáld meg énekelni a Real Facet.
Keibo: "giri giri wa"
Jin: "Rossz! Rossz! Giri giri DE!" *nevet*
Jin, Keibo: "giri giri de itsumo ikite itaikara~ Ah~"
- Jin: "Rossz imidzsem van, igaz?"
Rajongók: "Aranyoos"
Jin: "Aranyos? Tudom. Tudom. Az is, igaz? Mindent előre kiszámoltam. A látszat ellenére okos vagyok."
Beszélt a média és a nyilvánosság előtti imidzséről.
"A TV ijesztő, az újságok ijesztőek, a Friday (pletykalap) ijesztő, igaz?"
- Keibot Jin tanította japánul, ezért senseinek szólítja.
- 47Roninról is beszélt:
Jin: "Lehetőséget kaptam egy hollywoodi filmben."
Rajongók: "Holnaap"
Jin: "Igen, holnap."
Jin: "Szóval... nem szerepelek ám benne olyan sokat, mint hiszitek."
Rajongók: "Többet szerepelsz benne, mint gondoltuk volna."
Jin: "Tényleg?"
- Jin: "Az MC-k alatt mindig olyan fenyegetőnek tűntök! A tokyoi koncerten volt egy idősebb bácsi, körülbelül 52 éves, pont szemben állt, és szuper félelmetes ábrázattal nézett,. és mérgesnek tűnt. Csak a másik irányba voltam képes énekelni."
- Jin: "Ettem Rament Sapporoban."
Rajongók: "Hol?"
Jin: "miso ramen"
(A rajongók azt akarták megtudni hol ette, nem azt, hogy milyen fajtát.)
- Hirtelen Jin: "Ki kell mennem a mosdóba, de valószínűleg ti is mind visszatartjátok, úgyhogy én is így teszek."
- MC végén:
Keibo: "Azt mondtad, ki kell menned a mosdóba."
Jin: "Hazudtam. Nem akartam MC-zni."
- A koncert végén Jin csókot küldött a közönség felé, és azt mondta "Viszlát. Szeretlek titeket"



4 megjegyzés:

  1. Mi ez a "hyphen"-es dolog?
    Ezzel nem tünnek jópofának.
    Jinnek ez a beszólása: Jin: "Én is Hyphen vagyok."
    Szerintem sokaknál kiveri a biztosítékot.
    Ezt leszámítva aranyosak, látszik Jinnek nem igazán erőssége ez a MC-s dolog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, értem, mire gondolsz.
      Nekem csak az a furcsa, hogy Jin eddig nem igazán emlegette fel soha a KAT-TUNt, inkább olyan "hagyjatok a KAT-TUNnal békén" aura lengte körül, most meg műsorokban, koncerteken is emlegeti őket.
      Nem tudom, mi változhatott. Talán csak látta, hogy Kokinál milyen hatást váltott ki, amikor Hyphennek nevezte magát. Bár sztem a két helyzet meglehetősen különböző.
      Nekem mindig megdobban a szívem, ha felemlegeti a KAT-TUN-t, bár most ahogy a 4 napot egybe lefordítottam, kezdtem kicsit soknak találni hirtelen az utalásokat.
      De beleadott most mindent, hogy 20 perces legyen az MC :D ezt becsülöm. Még akkor is, ha kapott egy kis segítséget :)

      Törlés
  2. NiyYa!
    Végülis jól értetted mire célzok ezzel a hyphenes dologgal.
    Mert ugye Jin maga lépett ki a bandából elég viharosan (épp az akkor kezdödő koncert turnéjuk kezdetén) és közben minden kapcsolatot felégetett a bandával.
    Addig Koki nem önszántából ment, igy elvileg mondhatja hogy még hyphenes.
    Én mind hármójukat kedvelem.
    Kivül állóként nem tisztem megítélni, hogy ki milyen.
    De én elsősorban elkötelezett Kame fan vagyok, bármi is történjen vele.
    És köszönöm neked ezt a blogot.
    További erőt kivánok ehhez a bloghoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságot :)
      Igen, pont ez a különbség Jin és Koki között. Kíváncsi vagyok, a mai vagy holnapi koncertjén szóba hoz-e megint valami ilyesmit.

      Törlés