2013. december 5.

[Fordítás] Akanishi Jin koncertbeszámoló: Fukuoka 1-2. nap - Club Circuit koncertsorozat

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra:

Zepp Fukuoka - 1. nap 

Quidditch fordítása alapján:
- Az MC rész majdnem 9 perces volt.
- Beszélt a SMAPxSMAP műsorról. Elmondta, hogy amikor Kimutaku és a többiek meghajoltak, úgy érezte, haza akar menni.
- Megdicsérte a SMAPosok főzési tehetségét, és azt mondta, igazán szuperek voltak.
- Sajnos Jin személyesen nem tudta megnézni a műsort a TV-ben, mert sok dolga volt.
- A tokyoi koncerthez hasonlóan ez is non-stop éneklésből és táncból állt, majd egy kis MC rész, és újra ének és tánc következett. Másfél órás volt, jól kitöltve az előadásokkal.
- Jin: "Mikor kerül a 47Ronin a mozikba? 6-án? 8-án?" Rajongók: "6-án!!!" Jin: "Umm... hány nap is van addig? *kiszámolta az ujján* 10 nap múlva*
- Ott volt a nyuszifül, a feliratos póló (előbb tedd, aztán kérdezz), és ugyan az a mikrofon volt, mint Tokyoban.
- Jin azt mondogatta: Mentaiko - (ez egy népszerű dolog Fukuokaban.)
- Akanishi levette a sapkáját a New Life alatt. Nem volt göndör a haja, de selymesnek tűnt. Talán ez az eredeti, beállítás nélküli frizura.
- Ez volt az első fellépése Fukuokaban, mióta szólózik. "Solonishi Jin vagyok."
- A rajongók megkérdezték, hogy ő tud-e olyan ételeket csinálni, mint a SMAPxSMAPban. Azt mondta, hogy egyáltalán nem.

Oxy_love fordítása alapján:- Az MC rész 9perc 18 másodperces volt.
- Az Ainaruhoue-ig nem volt Jinen szemüveg.
- Jin: "Mikor voltam utoljára Fukuokaban? A KAT-TUN időszak alatt? 4 éve? Iya... Solonishi Jin vagyok."
- Több rajongó azt tweetelte, hogy gomba haja volt Jinnek.
- Rajongók: "Finom volt az étel a SxS-ban?" Jin: "Nagyon." Rajongók: "Te is tudsz ilyent csinálni?" Jin: "Nem." 
- Jin: "Hány perces legyen ma az MC?" Rajongók: "50" Jin: "eeeh?"  
- A New Life alatt levette a sapkáját, és hátrasimíttotta a frufruját, majd hátul is megtapogatta a haját. 
- Elrontotta a szövegét a LOVE SONG-nak, a végén pedig aranyosan bocsánatot kért emiatt.




Zepp Fukuoka 2. nap: 

Oxy_love fordítása alapján:
Az MC rész alatt:
- "Fukuokaiak, doumo! Akanishi de gozaru!!"
- Jin: "Tegnap mizutakit ettem." Rajongók: "Hol?" Jin: Elfelejtettem. csak vezettem, és valahol megálltam."
- "Tudjátok, a sajtótájékoztatón azért mondtam "de gozaru"-t, mert olyan volt a hangulat, mint egy temetésen."
- 10 perces MC-t tervezett.
Jin: "Nem vagyok jó az MC részekben. Ha 10 percnél többet beszélek, elfáradok. A KAT-TUN-ban sem voltam jó ebben. Ez volt az egyik oka, hogy kiléptem. (viccel)"
- Egy darabig ismét napszemüveg nélkül volt.
- Jin: "tényleg nem vagyok jó az MC-ben. A japánom mostanában furcsa." Rajongók: Nem csak mostanában, a kezdetektől fogva." Jin: Tényleg... *elpirul* a kezdetektől fogva... héj, ti ne nevessetek (a személyzetnek mondta)"
- Jin: "10 perc nektek olyan, mint nekem egy perc." Rajongók: "Fordítva!"

Quidditch fordítása alapján:
- Amikor a több, mint 10 perces MC rész véget ért, a fanok kifejezték, hogy többet akarnak.
Jin: "Tudom, tudom, legközelebb többet fogok." Rajongók: "Kya" Jin: "Tartani fogok egy beszélgetős műsort, ahová a jegyek 20 500 yenbe fognak kerülni." Bár ő csak viccelt, a rajongók azt mondták, lehet akár 25000 yen is, azt is kifizetik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése