2013. december 22.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/27-29

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
27-ei tweetek: 

"Jó reggel. Felébredtem már, azt hiszem."

Koki megosztott két kiskori képet magáról, ahol saját elmondása szerint is nagyon angyali volt még. 
 

"Egy történet abból az időből. Bár az anyukám rendesen elküldött reggel az iskolába, egy óra múlva mégis felhívták telefonon, és azt mondták "Koki nem érkezett még meg."
Ideges volt, és arra gondolt "Mi történhetett? Talán baleset érte?"
Aztán, ahogy kilépett a házból, meglátott engem. "Mi az ördögöt csinálsz itt, Édesem?"
"Csak nézem a fákat, anya."
Valódi angyal voltam akkoriban."


Egy Benajamin Eisenhower nevű férfi írt Kokinak egy kérdést: 
"Mit gondolsz a Johnny's rajongókról? Szerintem visszataszítóak..."
Koki válaszolt: 
"Attól függ, mi számít egyes embereknek értéknek. Annak ellenére, hogy nem értek egyet veled, úgy gondolom, a véleményed és az értékrended tiszteletben kell tartanom. Ezért nem fogok neked válaszolni többé, és kérlek, ne írj vissza! Elnézést."





És egy újabb kép, ami már nem a kis angyal korszakából való, csak szemezgetett a mappájából: 



















Koki ezután írt egy tweetet arról, hogy milyen fontos neki a család, mennyire imádja, milyen sok mindent kapott tőlük, és hogy mindig felvidították őt a nehéz időkben, és reméli, hogy ez most, és ezentúl is mindig így lesz. 

28-ai tweetek: 

"Hello! A világon mindenki! Már felébredtem!"

"Az első összecsapás előtt Ogreval, Baki 12 órás bemelegítést csinált búvár súllyal, ami a leglenyűgözőbb jelenet bolt a "Baki"-ban. Jelenleg úgy érzem, ez a búvársúly az én szemhéjamon lóg. Úgy értem, túl álmos vagyok! Úgyhogy visszaalszok kicsit. "

"Kérlek, hívj fel, vagy gyere el, és ébressz fel 12 órakor! Jó éjt!"

"Sajnálom, túl udvariatlan voltam. Megpróbálom udvariasabb formában. Édesem, tudod, hogy van kulcsod, kérlek gyere, és ébressz fel 12-kor! Jó éjt!"

"Vártam, hogy felébressz, de nem jöttél."

"Élveznéd, ha mellettem lennél"


29-ei tweetek: 

"Elaludtam..."

Koki írta Kunta Yamasakinak: "Hey, miért nem írsz mostanában? És ne felejts el szólni, amikor legközelebb twitcastot csinálsz."
Kunta válasza: "Jó reggelt. Ma akartam fokozatosan újrakezdeni a tweetelést. Ez kínos. De szólni fogok, amikor előre tudok valamit."

"Azt hiszem, a twitcast valami hasonló lehet, mint a Nikonama."

"Nem, nem! Mindenki higgadjon le. Én nem fogok twitcastot csinálni. Csak szeretném látni, amikor Kunta csinálja. Csak kíváncsi vagyok, milyen lehet, mert szeretem nézni a Nikonamat is."

"Vannak, akiket nagyon lenyűgözött, hogy szeretem a Nikonamat, pedig nekem teljesen természetes, még kedvenc műsorvezetőim is vannak."

"Szoktam nézni "próbáljunk énekelni" és "próbáljunk táncolni" típusú videókat, valamit "játékokkal kapcsolatos" videókat is élőben. A kedvenc műsorvezetőm Ryo-chan, bár nem tudom, helyénvaló-e itt közölnöm ezt. Nem szeretném zaklatni őt, de mindig megnevettet."

"Nagyon hálás vagyok, amiért azt mondjátok, szeretnétek végre mozgásban látni engem. Ez hatalmas támogatást jelent nekem. Én is szeretnélek titeket látni hamarosan, komolyan mondom. Ehhez azonban megfelelő alkalmat kell teremtenem, úgyhogy készülődök, ami időbe telik. Tudnátok várni rám még egy kicsit?"

"Nem vagyok hős, aki békét tudna teremteni a világban, vagy legyőzni a szörnyeket a szuper erejével. Azt hiszem, a legfőbb erőm, és egyben az igazságszolgáltatásom eszköze is az, hogy egy kis mosolyt csalhatok az arcotokra. A ti létezésetek az egyetlen, amit Isten ajándékba adott nekem. Az igazságosság ellentéte pedig egy másfajta igazság. Sosem fogom elfelejteni a hálámat..."


[megjegyzés: A Twitcast a Twitteren lévő lehetőség arra, hogy élő közvetítéseket bonyolítsanak le a felhasználók. Mint ahogy Youtuben is lehet élő streameket nézni, ha az illető éppen élőben csinál egy műsort, azt lehet nézni.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése