2013. december 10.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/24-25

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
24-ei tweetek: 

"Jó reggelt!
Azt hiszem, már felébredtem."

Koki elmesélt egy történetet egy szervál macskáról, és arról, hogy mit álmodott vele kapcsolatban. Aztán egy képet is csatolt róla.


"Ez az.
Akár egy méteresre is megnőhet.
Nagyon aranyos.
De nem engedhetek meg magamnak több állatot.
Lassan kész állatkert lesz itt."






Az álom pedig: 
A barátom megengedte, hogy a szülei házába költözzek. Volt nekik egy szervál macskájuk, ami egy közepes méretű macskafajta. Fenyegetve éreztem magam, amikor a macska megjelent, és nem igazán tudtunk összebarátkozni.
Egyik nap a barátom anyukája és apukája kényelmetlenül elém álltak:
- Tudod, nem zavarsz minket, egyáltalán nem zavarsz minket, de...
Rájöttem.
"Túl arcátlan voltam, és zavartam őket.
De nem én voltam az egyetlen zavaró tényező. A szervál macskájukat sem akarták már, mert túl nagyra nőtt.
Aztán elhagytam a házat a macskával együtt, bár az elején nem nagyon kedveltük egymást.
Nem volt hova mennünk, így arra vetemedtünk, hogy a híd alatt aludjunk.
Jól kijöttünk egymással, elég volt egymás szemébe néznünk, és megértettük a másikat. 
A szervál macskának én voltam az egyetlen, amije volt. Nekem pedig a macska volt az egyetlenem, amim volt.
Egy valódi család voltunk.
Minden nap a híd alatt aludtunk, és hagytam, hogy a karomon aludjon el.
Egyik nap furcsa dolog történt.
A macska emberi nyelven kezdett el beszélni.
Nem csak úgy hallottam...
Ekkor kezdett világos lenni, hogy ez csak egy álom.


"Nem tudok aludni, mert túl sokat szunyókáltam. Nem kellett volna.Inkább néztem volna Will Smith "After Earth" filmjét. Tudjátok mit? Én igazán oda vagyok a filmekért, mangákért, animékért, játékokért, és regényekért. Én eléggé, nem én nagyon Otaku vagyok."

"Mostanában nagyon jó mangák és animék vannak, mint például a BTOOOM!, Danganronpa, 'Shingeki no Kyojin, és nem szabad megfeledkezni Ishin Nishio munkáiról sem."

"A JUMPnak annyi mesterműve van, úgyhogy van, amit kihagyok.A mostaniak közül a 'Gang King', 'Pupa', 'I am a Hero', 'Imagiwa no Kuni no Alice', 'Terra Formers', 'Blue Exorcist'ó, 'Montage', stb...Nem tudok mindent leírni, mert 200 tweet kellene, hogy befejezzem."

"Persze nem hagyhatom ki az ''Ajin'-t és 'Jojolion'-t, és olvastam a 'Black Butler'-t is. Régebben olvastam pár lányoknak való képregényt is, de csak olyanokat, mint a 'Candy Candy', 'Hana yori Dango', 'Baby and Me', és a 'NANA'. Akarom Minorut a Baby and Me-ből. Megríkatott."

"Sok reakciót kaptam az ajánlásokkal kapcsolatban, és azt hiszem, mindet elolvastam. A 'Tokyo Ghoul' a kedvencem, mivel imádom Shiraga Kaneki karakterét. A munkálatokat még nem olvastam, referenciaként fogom használni. Azt hiszem, nem fogom már tudni abbahagyni, úgyhogy most tartok egy kis szünetet. Jó éjszakát, édeseim. Azt hiszem, nem fekszek le. Találkozunk a képregényvásáron."

"Jó reggelt, nem aludtam igaziból. Az 'After Earth' film elég jó, könnyed üzenettel a jóról és a rosszról. A történet a szülő és gyermek közti kötelékről mindig könnyeket fakaszt belőlem, függetlenül az önkontrollomtól."

25-ei tweetek: 

"A tegnapi témához kapcsolódva, a cosplayezést is imádom. Voltam már Aaron(FF10), 'Ace''Law'(One Piece), 'Kaneki'(Tokyo Gouhl), és 'Levi'(Attack on Titan)!

Hyouga elment a Menya Koji ramen étterembe a bátyjával és Jurival.
Koki ezt írta válasznak:
"Úgy irigyellek."

És jöjjenek a cosplay képek: 

"Hogy eleget tegyek a kéréseteknek" (Ace)













"Mindenki azt kéri, hogy tegyek felé képet Lawról és Leviről. Kérlek, elégedjetek meg ezzel a képpel." (Law)













"Most gúnyolódtok velem? Ettől a képtől megbocsájtotok, ugye?" (Levi)













"Most jó éjszakát.
Holnap talán tartok egy tweet fesztivált."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése