2013. december 17.

[Fordítás] Akanishi Jin koncertbeszámoló Nagoya 1-2.nap - Club Circuit koncertsorozat

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
1. nap: 

Oxy_love fordítása alapján: 
- Az MC rész eredetileg 9 perces lett volna, de a személyzet egyik tagja megállította 8:59-nél, és Jin nem vette észre, csak beszélt tovább. Végül 12perc, 39másodpercig tartott az MC rész, mikor abbahagyta a beszédet, és ránézett az órára, akkor vette észre: "Eeh?"
A rajongók nevettek és tapsoltak.
Mindent összevetve 15perces volt az MC rész.
Jin: "Ha még egyszer ilyent csinálsz, kedves munkatárs, akkor meg lesz vonva a fizetésed"
A munkatárs 0:00-ra állította vissza az órát. 
Jin: "WA WA WA! Elnézést! Rendesen fogok beszélni!"
Az óra visszaállt normál állásba. 
- Jin tipikus Johnny's-os izgatottsággal mondta: "O genki desuka? (jól vagytok?), O genki desuka?, O genki desuka?. Akkor, foglaljatok helyet, kérlek!"
- Rajongó: "Mennyi 1+1?" 
Jin: "2"
Rajongó: "1+1?"
Jin: "Tudod, erre most semmi poénost nem tudok kitalálni."
Rajongó: "..."
Jin: "...2"
Megtapsolták. 
Jin: "Először kaptam tapsot ilyesmi kérdést követően"
- Akanishi felesleges módon beleszőtte a beszédébe a nagoyai dialektust:
"Akanishi Jin vagyok, 29 éves."
- Jin: "Nincs más, amiről beszélni tudnék, jöjjön a következő dal."
Rajongók: "Eeeh?"
Jin: "Nem akarjátok hallani a következő dalt? Akkor a vonakodás miatt, kérem ugorjuk át."
- Jin: "Ki látta a 47Ronint?"
sok kéz a magasba emelkedett
"És ki nem látta?"
ismét sok kéz emelkedett fel
Jin: "Soha nem tudom, mikor vagytok őszinték"
Jin: "Kérlek, menjetek, és nézzétek meg a 47Ronint! Biztosan valami... valami... biztosan..."
Jin: "Biztos vagyok benne, hogy sokszor láthattok engem a filmben." *izgatott Jin*
Jin: "Elég sok jelenetemet kivágták.De ezért ne engem hibáztassatok, hanem a nagy embereket a stúdiónál."
- Love Songot elénekelte.
Jin ezt énekelte a refrénben: "Nem akarok még egy DERA dalt énekelni" *dera kifejezést nagoyai dialektusban használják"
Jin az MC rész alatt többször is próbálta használni a nagoyai nyelvjárást, sokszor teljesen értelmetlen mondatokban.
- A rajongók ismét kérték, hogy vegye le a sapkáját, de azt mondta, hogy nem akarja, mert az nem jó úgy neki.
- A HWU alatt elfelejtette a dalszöveget, de újra elkezdett énekelni, mikor hallotta a rajongók közös énekét.
Csak nevetett. Jin: "FUCK"
- Jin sokat mosolygott, és a végén úgy búcsúszott el: Szeretlek titeket (2x) Ciao (2x)


2. nap: 

- 9 és fél perces volt az MC rész, de 9: 29-nél lett megállítva, erre Jin odaszólt valamit az alkalmazottnak, hogy biztos túl sokat ivott.
- Jin: "Hello Nagoya!"
Rajongók"Hello"
Jin: "Mikor voltam itt utoljára?" 4éve? 3? 1?
Rajongók: "7éve"
Jin: "Ah, még a KAT-TUN tagjaként."
Jin: "Ki jött el akkor is a koncertemre?"
*jelentkeznek*
Jin: "És ki hazudik?"
*jelentkeznek*
- Az MC utolsó perceiben nem volt rajta napszemüveg, egész a koncert végéig, a SCREAM IT dalig.
- Jin: Szeretleg titeket! Találkozzunk legközelebb egy beszélgetős műsor keretei közt."
- Jin: "Ma megtapasztaltam életem legsokkolóbb dolgát a hotelben. Megdörzsöltem reggel a szemem, és láttam, hogy a kihullott 2 darab szempillám. UWAA?"
- Jin: "Megnősültem, és van egy gyerekem. Vigyázok rá is, és dolgozok is. Nem hoztam most magammal a koncertre.
Rajongók: "Aranyos?"
Jin: "Aranyos."
Jin: "Gondoltam rá, hogy beteszem a Johnny's-ba, de a JE nem fogad be lányokat."
Rajongók: "AKB?"
Jin: "Biztosan nem."
Rajongó: "Modell?"
Jin: "Az lehet. De úgyis hagyni fogom, hogy azt tegye, amit szeretne. Mert én egy szabad gondolkodású ember vagyok."
Rajongók: "Aaaah" *gúnyolódtak*
Jin: "Meg foglak verni titeket!!" *fenyegetően akart hangzani, de nem sikerül neki*
- 47Ronin beszélgetés: 
Jin: "Nehéz szerepem volt a filmben. Egy szamuráj fiát játszom, ezért megpróbáltam nem túl sok érzést mutatni az arcomon."
Rajongók: Mutasd!
Jin: "Most? Most nem tudom!"
Rajongók: "Íjazz!"
Jin: "Eh? Íjazzak? Nem tudok most."
Rajongók: "Csak egy kicsit"
*Jin megmutatja kicsit, hogy kell lőni az íjjal.*
Jin: "Aki nem látta volna még, nézze meg"
Rajongó: "Láttam már"
Jin: "Mondom, aki nem látta még"
- "Nem akarok több szerelmes dalt énekelni" - elrontja a dalszöveget
- Levette a szemüvegét, és megdörzsölte a szemét.
Rajongók: "Vedd le a sapkát is"
Jin: "Először a szemüveg, aztán a kalap, majd a kabát, és végül a nadrágomat is akarjátok majd, ha így folytatom, látszani fog a péniszem is!"
Rajongók: "OKÉ"
Jin: "Tényleg erre vágytok?"
- Ismét elrontja a dalszöveget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése