2013. december 31.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 12/31 *év végi üzenet*

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 

"2013 egy rettenetesen sokkoló év volt.
Elkezdtem használni a Twittert.
Így kapcsolatban lehetek veletek és élvezhetem a támogatásotokat.
Sok dolgot megtanultam már.
Következő évben mindent meg fogok tenni, hogy lehetőségem legyen találkozni veletek,
Lépésről lépésre szeretnék előre haladni.
Kérlek, vigyázzatok rám jövőre is."

"Rengeteg minden történt.
Sírtunk
Nevettünk.
Köszönök nektek mindent.
Azt hiszem, mindegyikőtöket nagyon kedvelem.
Nagyon hálás vagyok.
Már 30 körül járok.
Remek felnőttnek kell lennem.
Egy felülmúlhatatlan színpadot kell felépítenem.
Hogy senki se bánkódhasson.
Hogy senki se győzhessen le."

"Azt akarom, hogy minden, ami velem kapcsolatos, boldoggá tegye az embereket.
Azt akarom, hogy mosolyogjatok.
Az akarom, hogy minden, ami velem kapcsolatos, olyan emberré formáljon engem, akire büszkének lehet lenni.
Addig a napig azon az úton maradok, amin most vagyok, értetek.
Kérlek, vigyázzatok rám 2014-ben is."

"Az idő, amin keresztül mentem 28, 15, 12 év.
Mindenki, aki velem volt ez idő alatt.
Mindenki, ami mellettem volt.
Mindenki, aki támogatott engem.
Mindenki, aki most, és a továbbiakban támogatni fog engem.
A követőim.
Mindenki, aki a Twitteren kívül támogat engem.
Ti vagytok az én büszkeségem és kincseim.
Köszönöm."

"Nem vagyok jó gyerek.
De ennek ellenére, Isten sok mindennel megáldott, amire büszke lehetek, és amik az én kincseim lehetnek.
Nincs jobb szó rá, mint a 'köszönöm', amíg érzem a lélegzetet.
Az én legnagyobb köszönetem nektek szól, akik megalkottatok 'engem'.
Mivel nem akarok zavart okozni, nem mondhatom el közvetlenül,
de, nem számit, milyen messze kerülünk egymástól, nem számít, mennyi idős is vagyok,
Ez egy 'LÁNC' " *CHAIN*

3 megjegyzés:

  1. Lehet én vagyok túl érzékeny, de ezt megkönnyeztem. Remélem sok szerencsét hoz neki az új év.

    VálaszTörlés
  2. Ó, de kis drága. Ez nagyon kedves volt tőle. Remélem jövőre visszatér. ;-)

    VálaszTörlés
  3. Ahogy Koki írja sokkoló volt a 2013-as év, hatványozottan nekünk is!
    Talán magának is köszönhette, a JE ügynökség elég kemény lépésre szánta el magát (gondolom minden JE tagra intő példa lesz, kicsit ugy tűnik mint Demoklész kardja)
    Remélem tanul is belőle Koki.
    És 2014-ben remélhetően már zenei tehetségéről is majd felvillant valamit.

    Nekem Kokiban az tetszett hogy egyszerre volt érzékeny lélek és sexisen vad kisugárzású.

    Átkozottul ért a fanokhoz, mint ahogy most is bizonyított az iménti twitter bejegyzésével.

    Neki is kívánok Sikeres Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés