2013. november 4.

[Infó] Tanaka Koki Twitteren

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
Úgy tűnik, Koki valóban létrehozta a Twitter felhasználóját. Mi sem igazolja ezt jobban, mint hogy a saját testvére, Hyouga is követni kezdte az accountot.



LINK

Első bejegyzése: 
"Elkezdtem használni a Twittert, mert úgy tűnt, voltak, akik az én nevemben írtak, én pedig nem akarok gondot okozni a Hypheneknek
Sajnálom, hogy annyi gondot okoztam mindenkinek"

Elnézést kért az emberektől, amiért gondot okozott, és eltűnt.
"Sajnálom, hogy nem tudtam betartani az ígéretemet. Ezért kérlek, vigyázzatok arra, amit a legjobban szeretek."

Harmadik bejegyzése: 
"Kaptam az idősebb testvéremtől, és Hyougatól egy meglepetést. Köszönöm. Szeretlek titeket srácok"
Az idősebb testvére pedig reagált is rá: "Meglepődtél, igaz? Mi is szeretünk."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése