2013. november 13.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/12

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
"Jó reggelt. Most keltem... de még nem tudom kinyitni a szemem."

Az idősebb testvére elkezdte piszkálni, hogy miért ír folyton frázisokban, mire ő védekezésképp azt írta. Én ezeket szó szerint értem. 

Volt néhány elgépelési hiba a reggeli üzenetében, amiért később sajnálkozott, hiszen a követői is megjegyezték neki. Megfogadta, hogy ezentúl nem nyitja meg a Twittert, amíg fel nem ébred rendesen.
 

"Tudom, és írtátok is, hogy elgépeltem az "o"-t "u"ra, de ez csak azért van, mert félig keltem csak fel még. Bár ez nem magyarázat...
Ezentúl megígérem, nem nyitom meg a Twittert azelőtt, hogy fel nem ébrednék teljesen
Most pedig elmegyek fürdeni."

"A JUMP magazint olvastam, és Pretzet ettem, közben pedig elaludtam."












"Meglátogatom egy barátomat. Azt, aki mostanában költözött. Ácsként megyek oda. Indulok"

"Ezért hívnak az ismerőseim mostanában Papanak."

"Unalmas..."

"Elegem van! De nem a Twitterből... az asztalos munkából. A Twitter egy különleges eszköz, ami összeköt engem mindenkivel"

Koki ebédje a nagy munka közben: 












És az elkészült mű: 

Kérésre készítette ezt a díszes pultot,
aminek az egyik fele nyitott.

Sok munka volt vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése