2013. november 22.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/17

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
"Jó reggelt. Azt hiszem, felébredtem már. A fájdalomra ébredtem, hogy bevertem a lábamat, mert álmomban az erdőben sétáltam. Azt hiszem, mozogtam közben."

"good morning sweetie"

A Sanbun no Ichi forgatásakor Koki hetente ötször járt küzdősportokra, ami miatt sokat fogyott. Megmérte magát, és az elmúlt évhez képest 12kg-ot fogyott. Bár már 3 hónapja újra jár az edzőterembe, mert sokan mondták neki, hogy vékony.

"Ami a lányokat illeti, csak ők gondolják azt, hogy a vékonyabb mindig jobb. Nem vonzó számomra, ha valaki túl vékony. A férfiak szeretik, ha a lányok megeszik, amit rendelnek az étteremben, vagy otthon, ha főzünk nekik. A férfiak szeretik a nyugodt lányokat, bár a lányok sokat gondolnak a fogyásra, sminkekre, öltözködésre, stb,,"

"Kényelmetlennek érzem, ha egy lány sovány/csontos, mikor szorosan tartom. Inkább azt javasolnám, hogy tegyetek erőfeszítéseket aziránt, hogy a nőies képességeiteket fejlesszétek, mint pl. a házimunka, minthogy a vékonyságra várjatok. Csak nagyon kevesek szeretik a sovány nőket. Mindenki a női képességekkel rendelkező lányokat szereti. Ez nagyon hasznos tud lenni. A férfiak és a nők másképp gondolkodnak a női szépségről. Ahogy mindenkinek más az ízlése is."

"Ahogy mondtam, a férfiak és a nők mást gondolnak a szépségről. Nem jó, ha túlerőltetitek magatokat, inkább legyetek nyugodtak és természetesek. Ha valakit csak a szép alakja miatt szeretnek, könnyen elveszítheti ezt a szerelmet, ha az alakja megváltozik. Sokkal jobb, ha hosszan szeretnek, mint egy múló szerelem a súlyod miatt." 

"Mielőtt félreértenétek, nem azt mondom, hogy nem szeretem a vékony lányokat. Csak azt nem szeretem, ha magukra erőszakolják, hogy fogyniuk kell. Legyetek természetesek és nyugodtak."

Koki ismét rengeteg rajongójának válaszolt, köztünk a korábbi JE Juniornak, Kuntanak is, aki visszautazott Osakaba Tokyoból. Koki azt írta neki: "Vigyázz magadra!"

Sok üzenetet kap, amiben azt írják, hogy milyen aranyos. "Ez zavarba ejtő! Hagyjátok abba, nem vagyok aranyos."

Az egyik lány arról írt Kokinak, hogy a testvére és az anyukája veszekedtek. Koki válasza: "Mivel a szüleid és a testvéred is ember, ezért vitatkoznak olykor. A családod túl fog jutni ezen. Néhány hónapja nekem is volt a bátyáimmal egy komolyabb vitám. De most is testvérek vagyunk. Hiszen nincs a családnál erősebb kötelék."

Koki a mai válaszolgatások során sok jó tanácsot kiosztott, és többeknek írta, hogy várjanak türelemmel rá, mert megtalálja a módját, hogy a rajongóival találkozhasson. 

Kokinak két dalt kell írni a 19-ei találkozójára. Ezért az elkövetkezendő napokban bezárkózik a lakásába. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése