2013. november 29.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/21-23

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
21-ei tweetek:
"Jó reggelt! Azt hiszem, már felébredtem."

Hyouga kiírta, hogy épp egy forgatáson dolgozik. 
Koki: "Dolgozz keményen!"
Hyouga: "Úgy lesz, Kottan!"
Koki: "Vigyázz magadra, Hyottan!"

"Anya...
A telefonod nem lett kinyomva.
Hallom a beszélgetéseteket Apával."

"Azt vártam, hogy mondják, hogy "Szeretlek", vagy ilyesmi. De a szüleimnek csak egy teljesen hétköznapi beszélgetése volt. Elég volt.Ki kell tisztítanom a fürdőkádat, és lefürdök."

"Miután megeszem, amit anyu és apu hoztak, elmegyek a következő "Sanbun no Ichi"-s elintéznivalómra. A szüleim eljöttek meglátogatni, mert aggódtak a megfázásom miatt."

"Attól félek, lázas lettem, és soha ekkora hőmérsékletem nem volt."

22-ei tweetek: 

"Jó reggelt, már felkeltem, azt hiszem.Most pedig úton vagyok a szüleimhez. Már várnak rám. Drága Kashiwa." (a szülővárosa)


"Minden alkalommal, mikor hazajövök a szüleimhez, úgy érzem Ramenest akarok enni a "Menya Kojiban". Különböző menüik vannak ebédhez és levesekből is, ahol az ebédmenüket szeretem a legjobban. Még be is mutattam egyszer őket a "Kashiwa Magazinban". Nagy itt a verseny a ramen éttermek között. Sok remek étterem van itt, és mindig jó rameneket ehetek. Egyébként, köszönöm az ételt."



"Ah, elaludtam?
Megbocsájtotok?"

"Én is szejetnék olyan cukojkákat, mint neked, bátyó..." (úgy írta, mint ahogy a kisgyerekek beszélnek)

"Úgy mondtam ezt, mint Setsuko." (A kislány a Hotaru no Haka filmből)


"A harmadik fiúval a családomból."

(Egyébként ezt a képet Hyouga is megosztotta a blogján, és odaírta, hogy készült olyan is, amin mind az öten rajta vannak, de szörnyű lett, ezért nem oszthatja meg velünk :( ) 



"Mértékletesen. A torta csak egyszerűen feltűnt, mindenféle fények nélkül a gyertyákon, vagy anélkül, hogy a lámpa le lett volna oltva."

Az van ráírva, hogy Boldog születésnapot Koki!

Az idősebb testvére hozzászólt: "Aztán egyhangúan elénekeltük a boldog szülinapot dalt."




"Lehetséges, hogy a 3. és 4. fiú, és én együtt fekszünk az ágyban, és DVD-zünk?"


Hyouga, azaz a 3. fiú válaszolt: "Kicsit álmosak vagyunk már."
A 4. fiú pedig Juri. 

23-ai tweetek: 




"Jó reggelt!
Azt hiszem, már felébredtem.
Most pedig nekiállok főzni a szüleimnek."









"Itt az erőt adó rizs a tálban, amit anyunak, apunak és a 3. fiúnknak (Hyouga) készítettem."








Naru a három tesó az ágyban képhez: "El tudjátok hinni, hogy miután elmentem, ezek a srácok ilyen közeli helyzetbe kerültek? De én már felébredtem."
Koki: "Tudod, horkoltál a nappaliban."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése