2013. november 16.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/14

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
"Jó reggelt. Lassan felébredek. Mivel kicsit kellemetlennek érzem, és nem akarom, hogy azt gondoljátok, csak másolok és beillesztek, úgyhogy változtatok a reggeli üdvözlésem formáján."

"Megtanultam használni a DM rendszerét (privát üzenetek). Tudom, hogy kell válaszolni a tweetekre. De kérem, valaki magyarázza meg, mikor kell a retweet gombot használnom."

Koki elmondta, hogy sikeresen megtanulta, mit jelent a "Favo". Úgy gondolja, ez a kifejezés a favorite szóból származik. Az "idézetek tweet" használatának megtanulása növeli a vágyát, hogy Twitter Mester váljék belőle. Megköszönte, hogy elmagyarázták neki, mit jelent ez, és jelezte, hogy felfogta. 

"Köszönöm mindenkinek, kitartóan járom az utamat a Twitter függőség felé!"

"Nézzétek, olyan vagyok, mint egy profi Twitterező.
Próbálok idézetekkel válaszolni.
Nem retweetelünk, ha kedvencnek jelöljük a bejegyzést.
Meg kell változtatnom a fejlécképemet.
A napi első tweetjeim is a saját ízlésem szerint fognak jönni.
Köszönöm, most már sokkal többet tudok a működésről"

"Még valamit tanultam.
Ne törölj a követőid listájáról, mert magányos leszek."

"Én vagyok az év legnagyobb diadala!"

"Kissé gyengélkedem.
mintha megfáztam volna."

"Elmegyek aludni, mert holnap egy fontos megbeszélés vár rám.
Kérlek, vigyázzatok magatokra, a hőmérséklet hirtelen nagyon lecsökkent."

"Sajnálom, ha úgy tűnt, az ágyamba csábítalak titeket.
Jó éjszakát!"






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése