2013. november 4.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
Az első néhány tweetjéről már az előző bejegyzésben írtam: LINK

Koki aktív Twitteren, és szebbnél szebb dolgokat ír ki:


2013.11.04. - 18:00 körül: 
"Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat.
Titokban megríkattok.
Egy kicsit aggódok emiatt a Twitter miatt.
De nagyon köszönöm.
Most már én is egy vagyok, a Hyphenek közül, így támogatom a barátaimat!"

2013.11.04. - 19:45 körül: 
Igazán sajnálom, szeretnék mindenkinek válaszolni, de nem tudom,hogy tehetném.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, japán és külföldi rajongóknak egyaránt.
Elolvastam az összeset, és közben sírtam.
Mert szavakkal nem tudom kimutatni az érzéseimet a rajongók felé.
Ezért örülök, hogy összegyűjtöttem a bátorságomat, és elkezdtem Twittert használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése