2013. november 7.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/6

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra:
"Mivel ma szép idő volt, fogtam Sakurát, és elvittem kirándulni a Rainbow hídhoz. Mindig élvezi, ha lehúzott ablakkal megyünk."


Koki "Sokáig aludtam, és nincs mit enni. Rég nem főztem magamra. Valami erőnlétet növelő ételt szeretnék csinálni."
Hyouga: Siess! Készíts nekem is. 
Koki: "Csinálok neked, amikor hazamegyek hétvégén."

Később az idősebb testvére, Naru is hosszászólt a beszélgetéshez, hogy ő is éhes. 



"Várakozás közben, míg a rizst főzöm, válaszolok néhány kérdésre:
- Ez a valódi (Koki Twitterére vonatkozik)? - Igen, ez az igazi. Szeretnék képet is feltölteni, de talán majd később.
- Mi a kutyus neve? - Sakura-chan, egy játékos uszkár.
- Melyik Pokemon, X vagy Y? - Nem tudok erre a kérdésre válaszolni, mert tudatlan vagyok Pokemonok terén, sajnálom."

A fotó az elkészült ételről: 











Ezt követően le is írta, hogyan készítette, illetve, hogy nincs kifejezett neve ennek az ételnek:
"Az ételnek nincs neve, csak egyszerűen elkészült. Egy felmelegített serpenyőben beletesszük a szardellát és a fokhagymát, hozzáadjuk a rizst, és amíg pirul, a szója szószt is beletesszük. Ezután átrakjuk egy tálba, a közepére tojássárgáját teszünk, majd megszórjuk hagymával. Vajat is tehetünk rá. Összekeverjük, és megesszük. Ennyi."

Koki elmondta, hogy jó szakács, és szeret főzni.
Viszont mosogatni utál.

"Beáztattam a ruhákat a vízbe. Úgy teszek, mintha nem is léteznének."

"A mosást utálom a legjobban. Rendben van addig a pontig, amíg megszáradnak, de összeszedni, és összehajtogatni - Reménytelenül utálom."

"Lefekszek, és imádkozok, hogy a ruha eltűnik-e, vagy nem."

A nap végén pedig elköszönt, és jó éjszakát kívánt. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése