2013. november 10.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/09

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
"Jó reggelt."

Koki egy barátjának segített az ágya összerakásában, aki éppen költözött.
És feltöltött egy fotót is a játékáról, hogy jelenleg mi a legjobb eredménye: 

És elkészült az ágy is: 
"A hülye barátom elvesztette az összeszerelési útmutatót, de végül elkészült. Bár egyedül kellett csinálnom.
De cserébe ehettem finom rizst.
És kérlek titeket, nézzétek meg a Sanbun no Ichi mozifilm hivatalos Twitter oldalát."

Ezután szegény Koki kicsit belezavarodott a Twitter rejtelmeibe, ugyanis valamilyen oknál fogva magának válaszolva Tweetelt, amit kínosnak érzett, és nem tudta, hogy sikerült összehoznia: 

"Igazán nem értem a Twittert. Ez a hiba inkább nem is miattam van, hanem egy Twitter vírus miatt. Soha többé nem teszem ezt újra.
Egyébként, a párnák az ágyon rejtélyes párnák, amiket tegnap vettem egy leárazott helyen házavató ajándékként."

Sokan írták Kokinak, hogy biztosan azért tweetelt magának, hogy 'trend' legyen a neve Twitteren. Erre ő megkérdezte, mi az a 'trend'. 

"Igazán el szeretném felejteni ezt a kis hibámat, de kellemetlenül érzem maga miatta. Köszönöm."

"Ma elmentem enni egy "no limit" stílusú helyre. Vagy nevezzem büfének?  (itt játszott még kicsit a büfé szóval - Buffet? Buffei? Buifet? Biffet? Buffpe?) Egy steakkel jutalmaztam meg magamat.
De elfelejtettem lefényképezni és feltölteni. Új még ez az életmód. De figyelmesen várom mindenkitől a válaszokat. 

Aztán jó éjszakát kívánt, hiszen már nagyon álmos volt, és elment aludni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése