2013. november 5.

[Fordítás] Koki Twitter bejegyzései 11/5

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
2013.11.05. - 11:00 körül: 
Nem igazán most ébredtem, de... Jó reggelt mindenkinek!
Vajon ez a megfelelő időpont?

2013.11.05. - 14:00 körül: 












A külföldi fanok kedvéért egy angol bejegyzéssel is kedveskedett: 

A külföldi rajongókhoz.
Nem anyanyelvi szinten, de megértem az angolt. Úgyhogy nyugodtan írjatok csak angolul.

És egy újabb kép. Sokan kértek képet az imádott állatairól: 



















2013.11.05. - 16:15 körül: 

Véget ért  nap, amikor "jó gyerek" vagyok!
Köszönöm szépen
A korábbi képen cápauszony volt? valami olyasmi
Nagyon finom volt
Minden üzeneteteket elolvastam
És elfogadom mindegyiket, a szigorú és a meleg hangvételűeket egyaránt
Köszönöm
Most haza megyek, és várom, hogy fürödhessek.


Koki úgy látszik, kezdi felfedezni a Twittert, és elkezdett válaszolgatni a rajongóknak: 
Ráadásul nagyon aktívan, rengeteg embernek válaszolt. 

"Miután elolvastam a bejegyzéseiteket, hogyan viszonozhatnám őket? Elolvastam mindent, de nem tudok mindre válaszolni, hiába szeretnék"

Koki azt mondta, rendben van, ha angolul írnak neki.

Sokan írták, hogy belehalnak, ha Koki válaszol nekik, erre ő azt válaszolta, hogy "Ne haljatok meg ilyen könnyen."

Köszöntötte a férfi rajongókat, azt mondta, boldog, hogy ők is vannak. Azt mondta, teljesen különböző érzés, ha azonos nemű rajongóik vannak. 

Egy rajongó azt írta, ha Koki válaszol neki, olyan boldog lesz, hogy a kanapén fog ugrálni. Erre Koki: "Ne tedd tönkre a kanapét." 

Megkérdezték, mit csinál mostanában leginkább. Koki válasza: "Sokáig fürdök, Pokemon és a gyerekeim." 
Azt is mondta, hogy regényt, vagy mangát olvas, esetlen Pokemonost játszik, miközben fürdik. 

Egy rajongó megkérte, hogy jelölje "kedvenc"nek a tweetjét, erre megkérdezte Koki, hogy az mit jelent. 


Koki és a testvérei: 
Koki megkérte Hyougat, hogy tanítsa meg a Twitter használatára. Hyouga ezt válaszolta:
Ezt nehéz itt leírni. Inkább felhívlak.

Az idősebb testvére pedig felköszöntötte a közösségi oldalon:
Boldog születésnapot!
Igazán közel jársz már a 30-hoz. Ami azt jelenti, hogy én pedig közel vagyok a 40-hez. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése