2013. július 22.

Koki és Juri a MyOjo szeptemberi számában

Koki egyik beceneve: Kottan.
Ő pedig Jurit Juttannak hívja.


Az üzenetek pedig a következők: 

Kokinak
Mivel mostanában alig tudunk találkozni, Kottan magányosnak érzi magát, igaz?
Juttan olyan magányos!
Milyen volt a Johnny's Ginza?
Amikor legközelebb találkozhatunk, menjünk vezetni!
Ah, igen!
Azt hittem, nem vetted észre...
Légy őszinte...
Titokban gyakran viselem a ruháidat (nevet)
És a manga, aminek a rabja vagy...
Végül én is a rabjává váltam.
Mivel, beléptem a szobádba engedély nélkül, és olvastam
Bocsi ☆

Juritól

***



Juttannak,

Mindegyik testvérem Kottannak szólít, pedig úgy hangzik, mint ahogy a barátnőket szokás hívni (nevet)
Megnéztem a Johnny's Ginzát" és minden előadást megnézek, amin csak részt tudok venni
Furcsa úgy látni téged, mint senpait.
Ez a te időd, hogy Juniorként kihúzz egy Színpadi Játékot...
Őszintén, félelmetes nézni...
Úgy gondolom, van néhány rész, amit meg kellene kérdezned, de jó volt!
És arról, hogy a ruháimat viseled... őszintén szólva, tudom.
Amikor azt gondoltam "eh? az a kalap nincs itt" és aztán találkoztunk, és te azt viselted.
Nem éreztem egyáltalán, hogy ez OK, de már úgy érzem, "ahhh rendben van minden?", mióta megszoktam
De még mindig... meg kell kérdezned előtte!
Mert ha nem teszed, azt fogom gondolni kétségbeesetten, hogy "jajj, megint elvesztettem"
És persze, hogy a mangáról is tudok!
Mert te szereted azokat a mangákat, amiket én is, igaz?
Hiszen testvérek vagyunk, hasonló a hobbink, és a fiatalabbak utánozzák a bátyjukat, nem?
Én is utánozom a bátyámat.
Úgyhogy azt gondolom, ez a részed aranyos!
De tedd vissza a helyére, miután elolvastad!


Hogy ezek mennyire eszméletlenül aranyosak *-*


Forrás: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése