2013. július 13.

Koki 77. manualja

Koki Tanaka
2013.06.30
Ehi
It's been a long time
Recently?
Cats arrived to my home
[picture of cats]
I picked up some stray cat brothers, but picking them up and giving them sanctuary, what a temple offering refuge to fleeing people (laughs)
About these kids, you know, my older brother took the striped kid, and the black kid and the white kid entered the realm of Tanagorou
The black kid is called Kuro, the white kid Ren
Giving them names has become difficult, so I borrowed the name from him, the tailor full of love that I've acted for the longest time
They're noisy with their meow meow meow meow, but that's cute too, so every day I stay indoors being refreshed by them
Then




Love you

Ehi
Hosszú idő eltelt
Mi a helyzet mostanában?
A macskák megérkeztek hozzám
[kép a macskákról]
Hoztam néhány kóbor macska testvért, felszedtem őket és menedéket nyújtok nekik, ahogy a templom menedéket kínál a menekült embereknek (nevet).
Ezekről a kölykökről, tudod, a bátyám átvette a csíkost, a fekete és fehér kölyök pedig belépett Tanagorou birodalmába.
A feketét Kuronak, a fehéret pedig Rennek hívják.
Nehéz volt nevet adni nekik, úgyhogy kölcsönöztem tőlük nevet, testre szabva szeretetteljesen, ahogy már régebben is csináltam.
Hangosak a nyau nyau nyau-ikkal, de ez aranyos is, úgyhogy mindig, amikor otthon maradok, feltöltődök általuk.
Akkor

Szeretlek

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szerettem Koki bejegyzéseit, mert mindig olyan szeretetteljesek. :D Mindig jókedvre derít, mikor olvasom a manualjait. =^_^=

    VálaszTörlés