2014. február 6.

[Manual] Ueda manualja

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra:


Itt Ueda Tatsuya. 
Éppen egy TV show forgatására igyekszek. 
Amikor felléptem, sok rajongói levélben
és ismerősöktől is megkaptam a kérdést,
hogy fogytam-e. 
Kérlek, ne aggódjatok!
Sminket viselek, hogy elgyötörtnek tűnjek.
Szándékosan árnyékolják be a szemem körüli részt, és
tesznek sötétebb árnyalatokat az arcomra, hogy úgy nézzek ki,
mint aki el van fáradva. 
Kicsit olyan, mint egy zombi. 
És amikor hívnak, sminkben megyek vissza a színpadra. 
Ezért olyan, mintha vékonyabb lennék. 
Egyébként, 
Felszedtem három kilót. Már túl egészséges is vagyok. 
Nem sokat eszem, de olyan finomak az ételek. 
Nemrég én és a bátyám elmentünk megkóstolni a medvehúst,
vaddisznót, fácánt,
és sok más húst is. 
Igazán finomak voltak. 
Felszabadult a bennem lévő fenevad.
A hotpot-ban készült medvehús volt a legjobb. 
Kezdem nehéznek érezni a testemet.
Azt hiszem, csökkent az izomtömegem. 
El kellene mennem bokszolni. 
Találközunk Osakaban! 
Már csak pár előadás van hátra, 
úgyhogy mindent megmutatok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése