2014. február 23.

[Fordítás] S Cawaii KAT-TUN 100 kérdés/válasz - 2014.01. - Kame részei

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 

2014.01 S Cawaii KAT-TUN Q&A 100 - Kame részei











001. Mi az, ami szoros kapcsolatot eredményez a tagok között? 
A rajongók. Miattuk létezhet a KAT-TUN. Úgy gondolom, a rajongóknak köszönhető az, hogy én a KAT-TUN tagja lehetek. 
002. Kutya vagy macska típusú vagy inkább? 
Jelenleg azt hiszem, inkább macska. Mert olyan ember vagyok, aki a hangulatától függően cselekszik. 
003. Egy jellegzetes dolog, amit mindig csinálsz, ha hazalátogatsz a szülőhelyedre? 
Nincs semmi, amit jellegzetesen mindig megtennék. Talán a barátokkal való találkozás, de semmi sincs eltervezve. 
004. Zuhanyzós típus? Vagy fürdős típus vagy? 
A fürdőkád az ideális számomra. Több erőfeszítést igényel a fürdés, ezért szeretném, a lenne valaki, aki előkészíti nekem a vizet. (lol)
Bár munkából hazatérve sokszor túl fáradt szoktam lenni, hogy megtöltsem a kádat, ezért gyakrabban zuhanyzok. 
005. A három kedvenc hozzávaló a miso leveshez? 
1. Édesvízi kagyló 2.Nyers nori 3. A szokásos. A szokásos lehet tofu és nagu. (lol)
006. Szabály az otthonodban?
Ha használsz valamit, utána tegyél rendet! Ezért tiszta az otthonom.
007. A kedvenc időszakod a nap folyamán? 
Az az idő, miután kijöttem a kádból, és mielőtt lefeküdnék aludni. Egyedül iszogatni, vagy filmet nézni. Elmerülni a gondolatokban, kitárni az ablakot, hogy beszűrődjön a rovarok zaja. Az, hogy hogyan töltöm el ilyenkor az időmet, nagyban függ a hangulatomtól.
Van, hogy az interneten szörfölök, és piszkos fotókat keresgélek (LOL).
008. Van valami, ami nélkül nem tudsz élni? 
Semmi több, mint az étel, azt hiszem. Nem gondolom, hogy bármilyen tárgytól is függnék ilyen szinten. Ha valamim nincs, keresek mást, ami kielégíti az igényeimet.
009. Növényevő vagy ragadozó típus vagy? *ragadozó aktívabb, agresszívabb, amikor csábít, a növényevő passzívabb*
Mit gondolsz, melyik? (LOL) Azt mondanám, hogy ragadozó. Ami engem illet, azt hiszem, habzsolom a dolgokat. Egy hatalmas házban akarok élni, jó autót vezetni, vágyok az ilyenekre, ahogy népszerű is szeretnék lenni. Igaz, ha van egy lány, akit kedvelek, és megkérdezed, hogy őt is hasonlóképp felfalnám-e, az nem éppen ilyen, de... Oh, ne gyere a közelembe! (LOL)
010. Ha első randevúra mész valakivel, sok energiát fektetsz abba, hogy hogyan öltözz fel? 
Így akarja az ember, nem? Abban akarok menni, ami éppen divatos a szememben. Mostanában szeretek Yves Saint Laurent cuccokat viselni. És Dior Homme-t is.
011. Van valami,amit nagyon kedvelsz mostanában? 
Nincs. Szeretnék egy hobbit. A baseball a hobbim, de mostanság a munkám is, úgyhogy...
Most valami olyasmi szeretnék, amit odabent is lehet csinálni, miután haza érkeztem a munkából, és még mielőtt lefeküdnék aludni.
012. Van, hogy depressziós leszel? Ha igen, mit teszel ellene? 
Folyamatosan. De amikor alszom, elfelejtem. Ez nem maradandó dolog.
013. Van titkos gyógyító helyed, amiről csak te tudsz? 
Az otthonom. Minden részét imádom, a lakásomnak, de különösen a konyhát. Iszom, miközben a vacsorát készítem. Lejjebb veszem a fényeket. Olyan, mint egy egyszemélyes étterem.  Az, hogy iszogatok főzés és evés közben, valahogy felmelegít, és elűzi a stresszt. Az, hogy mit készítek, attól függ, hogy mi passzol az italomhoz. Ma mindenképpen bort iszom!  Ehhez pedig valami olaszost készítek, azt hiszem.
014. Ha azt mondjuk, "Karácsonyi emlék"? 
2012 karácsonyát a Giantses Sakamoto Hayatoval töltöttem, csak mi ketten. (LOL)
Miközben a "Merry Christmas" szólt, ünnepeltünk, vacsoráztunk, és lerészegedtünk. De nagyon élveztük. Aztán, minden évben veszek egy karácsonyfát. Veszek egy valódi fenyőfát.
015. Az első dolog, amire felülsz egy vidámparkban? 
Amin a legkevesebb ember van. Hiszen, ha megérkezel, azonnal ki akarsz próbálni valamit, igaz? Egy kör épp elég nekem, hogy ez az érzés lecsillapodjon (LOL). Korábban nem voltam túl jóban a félelmetes játékokkal, de most már minden rendben.
016. Milyen otthon készült étellel szeretnéd vendégül látni a barátnődet? 
Azt csinálok neki, amit szeret. Nincs semmi, amit mindenképpen meg akarnék etetni vele. Tudod, nem vagyok olyan tolakodó (LOL)

062. Van valamilyen átkod? 
Ez nem igazán átok, de például amikor a szaunába megyek.
Kellemetlen dolgokat írok elő magamnak. De ezek elvégzése megtisztulással tölt el. Talán ez kell ahhoz, hogy megszabaduljak az aggodalmaimtól
063. Öt perccel a koncert előtt vagy. Milyen a mentális állapotod ekkor? 
Telve vagyok adrenalinnal. Egyensúlyozok egy izgatott lelki állapot határán.
064. A koncertek alatt milyen típusú lányokat veszel észre? 
Akiknél az én uchiwáim vannak.
065. Valami, ami mostanában megdobogtatta a szívedet? 
Amikor volt egy hosszú átívelés a doramámra való emlékezésben, a szívem hevesen vert. Nyugtalan voltam éjszaka, és újra és újra gyakoroltam a soraimat. Ez egy régi könyv feldolgozása volt, úgyhogy elég sok olyan szó volt, amit alap esetben nem használok. Azt hittem, megfelelően olvastam, azonban a "toki wo tate" valójában "toki wo ete" volt, és újra kellett vennem a részt.

086. Milyen helyen szeretnél találkozni a csapat többi tagjával? 
Egy privát szobában. Hogy milyen típusúban? Amilyen hangulatunk van az adott időszakban.
087. Mi az, amit szeretnél legyőzni?
Álmosság. Komolyan azon gondolkodom, hogy mennyire szeretnék egy olyan testet, ami megelégszik 3 óra alvással. Ha csak egyszerűen felébredek, az rendben van, de az álmosság a kötelező ébredések után kíméletlen. Bár gyorsan fel tudok ébredni. Ébredés után felugrok, hogy "Faa~". Úgyhogy nem mondhatom, hogy nem tudok felkelni. De ez jelentős mértékben befolyásol. Minden reggel elvesz tőlem annyi energiát, mintha bungee jumpingolnék (LOL).
088. Mit gondolsz, milyen lehettél előző életedben? 
Régebben két ember is azt mondta "Előző életedben olyas valai lehettél, aki másokért élt." Sosem gondolkoztam ennél többet erről. Azt hiszem, a lelkem már néhány alkalommal újjászületett. Talán, az olyan emberek, mint Taguchi, első alkalommal vannak ezen a világon, igaz? (LOL)
089. Mi az egyetlen dolog, amit meg kell tenned ahhoz, hogy az álmaid valóra váljanak? 
Hogy megfelelő oka legyen az életemnek. Talán nem tudatos, de úgy érzem, ha ragaszkodsz a saját nézeteidhez, nem fogod tudni meglátni, mi zajlik körülötted. Azért, hogy megvalósíthasd az álmaid, azt hiszem, az a legjobb, ha nem élsz önző módon. És ha sikerül így is megvalósítanod az álmod, végül igazán boldog lehetsz.

094. Téli ruha, amit szívesen látnál egy lányon? 
Turné póló. Ha átalakítaná a pólót, az is aranyos lenne. 
095. Milyen vagy, amikor együtt lehetsz azzal, akit szeretsz? 
Felélénkülök. A privát életemben is eláraszt az adrenalin. 
096. És a pillanat, amikor azt gondolod "Milyen aranyos"? 
Ha együtt vagyunk, igyekszek arra figyelni, hogy mi teszi őt aranyossá. De mivel személyfüggő, hogy mi aranyos benne, ez nem egyforma minden embernél, mindig meg akarom találni az adott személy aranyos sajátosságait. 
097. Találkozgatsz egy lánnyal, és közeleg a születésnapja. Mit adsz neki? 
Ez is személyfüggő. Ijesztő lenne, ha előre el lenne döntve, nem? Elgondolkoznék azon, hogy mi az, amit szeret, és meglephetem vele, függetlenül a helytől és az időtől. 
098. Ha sír a lány, mit teszel, hogy megvigasztald? 
Addig tartom (a karjaimban) amíg el nem alszunk. Hagyom, hogy a karomat párnaként használja. Nem szeretem a felesleges szavakat arról, hogy mit kellene tennie. A tettek hangosabban beszélnek. 
099. Összeütközik a napirendedben a srácokkal és a barátnőddel megbeszélt program. Mit teszel? 
Előtérbe helyezem azt az ígéretet, amelyiket korábban tettem. Ha minden áron választanom kell, akkor a barátnőm mellett döntenék. Ha munka miatt hívnának, azt mondanám neki "Sajnálom, kérlek tarts ki mellettem". 
100. Ideális téli randevú? 
Sétálás. Miközben arra gondol, milyen hideg van, meg akarom fogni a kezét, s közben sétálunk. Ha hideg van, jobban szeretnéd érezni a bőr melegségét, igaz? (LOL) 

Angol forrás: LINK

1 megjegyzés:

  1. Szeretem ezeket a Kame interjúkat, mindig olyan jó érzés olvasni.
    Érdekes módon akár többször is ujra- ujra és ujra tudnám olvasni.
    Sosem unom meg.Romantikus lelkű pasi.
    Én valahogy várom is mikor csajozik be. De ezzel a munkatempoval ahogy dolgozik, nem is tudom ki bírná ki mellette.

    Amugy a többiek véleményére is kiváncsi lennék.
    Tudom írtad, hogy csak a Kame interjunának volt meg az angol fordítása.
    Előbb-utóbb bízom benne, hogy meglesz a többieké is.

    VálaszTörlés