2013. szeptember 22.

[Frodítás] Tokyohive cikke Kame és Tamaki Koji új formációjáról

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 


Szeptember 22-én napvilágot látott a hír, mely szerint Kamenashi Kazuya és Tamaki Koji új formációt fog alakítani. Ez egy sajtókonferencián volt bejelentve, amit az NTV új drámájának, a 'Tokyo Band Wagon ~Shitamachi Daikazoku Monogatari~'-nak tartottak.

A doramában Kame és Tamaki apát és fiát fog alakítani, akik folyamatosan harcolnak egymással.
A formációjuk neve: Hotta-ke BAND, a doramához tartozó dal pedig, amit énekelni fognak, a Sayonara Arigatou. 

Kamenashi, akinek ez az első alkalom, hogy együtt dolgozik Tamakival, megjegyezte: "Megvettem Tamaki-san CD-jét, mikor gyerek voltam, úgyhogy ideges voltam, hogy olyan személlyel kell együtt énekelnem, akit egyébként nézni szoktam. Készen állok, hogy egy izgalmas élmény legyen."

Amikor bejelentették az új formációt, Tamaki első szavai ezek voltak: "Fel fogjuk oszlatni az Anzen Chitait és a KAT-TUNt." 
Kamenashi azonnal rávágta: "Nem fogjuk." Ezt a tömeg nevetve fogadta.

Kamenashi beszélt a felvételről is Tamakival: "Összesen vagy 10-szer felvettük az egészet, de nem tartott tovább egy óránál." 
Tamaki hozzátette: "Azt hiszem, meg akartunk felelni az elvárásoknak, így háromszor átalakítottuk."

Az első epizódot a doramából október 12-én fogják vetíteni, 9 órakor.

2 megjegyzés:

  1. Nem is tudom mit írjak erről.
    Baromian kivácsi vagyok ám erre az új formációra.
    Gondolom páran megint nekieshettek Kame-ra, miért ő énekli és nem KAT-TUN.
    Pedig ez adja magát --> Tamaki Koji, már elismert zenész és dalszerző!
    Olvastam, hogy eredetileg KAT-TUN-nak írta Tamaki, de a végén Kame-vel éneklik közösen az openinget.
    Hogy ki döntött erről?? Biztos, hogy nem Kame!
    Amugy Kame-nak nagy elismerés, hogy egyik az általa is kedvelt, már nagy nevet szerzett énekessel énekelhet egy duettet.
    (Mint mikor duettet énekelt Real Face-t és AI ni tsuite-t is jegyző Chikao Suga-val - ezt a közös éneklést rendkivül imádom)
    Kame részéről haláli aranyos reakció volt, hogy Tamaki felvetését rögtön cáfolta, hogy mindkét bandát feloszlatja.
    Általában ezek a formációk 1 dal erejéig jönnek létre, de kérdéses mennyire lesz ez sikeres, én bizom benne, hogy igen sikeres lesz.
    Azt hiszem Tamaki az Anzen Chitai frontembere és általában balladákat, érzelmes dalokat énekelt.
    Ebben a doramában, hacsak a fotókat nézem Tamaki veszettül kis bohém és Kaméval együtt tökéletesen megtalálták a közös nevezőt.
    Már az előzetes képek róluk szinte az sugározták, hogy minden turpisságban benne vannak. Na erre tényleg kiváncsi leszek!!
    Igaz, lehet hogy most megköveztek érte, de engem Tamaki őszes, fejér hajával is, ahogy maghallgattam YT-n is található 1-2 fellépését (az egyik '93-as fellépése - már akkor is jóképű pasi volt) levett a lábamról, pedig nekem nincs apakomplexusom.
    Ettől függetlenül gyorsan hozzáteszem, nekem mindig is Kame lesz a kedvenc, késöbbiekben is ő lesz, és mint művész nagyon, de nagyon tisztelem!!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég sokan hibáztatni kezdték Kamet, ami annyira irracionális... ki gondolja, hogy Kame döntött így? Pont Kame, akinek mindig első volt a banda? na mindegy... most már kicsit lenyugodtak a kedélyek, ahogy látom nemzetközi fronton is a fanoknál, hogy láthatták a PV előzetest, és elragadó lett.
      Én is utánanéztem kicsit Tamakinak, és tény, hogy remek előadó, és csak úgy árad belőle a vidámság és az életerő. Kifejezetten örülök is emiatt a duójuknak, Kame számomra mostanában kicsit túl elkomolyodott már, hiányoltam a vidám, felszabadult oldalát, de Tamakival mindig olyan mosolygós és mindig viccelődnek. szeretem így látni.
      Kame tudja, mit akarnak a fanok hallani, és én hiszek neki.

      (el sem hiszed, milyen jó látni, hogy ilyen szép hosszú kommentet kapok :) köszönöm)

      Törlés