2013. szeptember 24.

[Fordítás] Ueda Tatsuya az októberi Wink Up-ban

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 

2013 októberi Wink Up Uedaval: 

Ueda beszél az új szerepéről a "Touminsuru Kuma in Soine Shitegoran"-ban, és arról is, hogy mennyire lassú a dolgok megvalósításában.

Kérdés: A téma ezúttal a "Sors Kardmestere" körül forog. Hiszel a sorsban vagy a végzetben? 
Válasz: Azt hiszem, nem igazán hiszek a sorsban. De hiszek az emberi természetben, vagy inkább abban, hogy vannak dolgok, amiket meg kell és meg kellene csinálni emberi lényként,a működés érdekében. Ebben az értelemben, ez az ember sorsa. Bár a dolgok fokozatosan változnak, ahogy a környezet is változik, miközben bővítjük a tapasztalatainkat ezen a téren, és azt gondoljuk "Ah, megtettem ezt, és ezt..", azt hiszem, ez az, amit az ember ténylegesen meg fog tapasztalni, nem számít, milyen munkát végez. És nem tudom, hogy ez tekinthető-e sorsnak, de nem számít, mit csinál az egyén, sok fordulópont fog következni az életében.
Számomra a KAT-TUN is egy fordulópont volt, és amikor új munkáim vannak, azok is mind fordulópontok.
Úgy gondolom, a sors és a végzet olyanok, amik sok más dologgal keverednek.

Kérdés: A filmes és színpadi szerepeid mellett, amikkel a közeljövőben elő fogsz állni, milyen szerepeket szeretnél még a továbbiakban?
Válasz: Amikor megkaptam a hírt, hogy részt fogok venni a "Touminsuru Kuma in Soine Shitegoran" színdarabban, nem éreztem a nyomást, inkább csak egyszerűen boldog voltam, hogy tudom fejleszteni a képességeimet Ninagawa (Yukio)-san mellett. De amikor be lett jelentve, elkezdtem olyan üzeneteket kapni, hogy "Ez elképesztő", mindenféle emberektől, és azóta már érzem a nyomást. (nevet)
A karakterem egy keverék, aminek van egy sötét, és arrogáns oldala, és egy fényesen ragyogó fele, ami olyan, mint Kuuya, a "Runaway"-es karakterem.
Mivel Ninagawa-san látta, hogyan ábrázoltam Andou Ryuu-t a "Boys on the Run"-ban, és Kuuya ragyogó személyiségét is, azt hiszem, képes leszek arra, hogy előhozzam mind ragyogó, mind a sötét oldalát a személyiségemnek. De mivel még nem próbáltam mind a két oldalt egy időben előhozni, nem tudom, hogy fog alakulni. Azt hiszem, ez a színpadi darab is egy fordulópont lesz.
Arról pedig, hogy milyen szerepet szeretnék, hát, egy teljesen ördögit. Bár gonosz, olyan lenne, mint egy sötét hős, akit végül az emberek valamiért tisztelni kezdenének. Egy ilyen ember valószínűleg nem normális életstílusban él, igaz?
Ezért csak lassan tudnék alkalmazkodni a szerephez, kezdve a privát életemmel, ahogy elképzelem "Milyen életet élne ő?" Azt hiszem, szeretem a felkészülésnek ezt a részét a színészi munkában. Bár mindig boldog vagyok, amikor vidám szerepet kapok, igazán fel tudok nézni azokra a szerepekre, amik képesek beszivárogni a magánéletembe, és végül megváltoztatni engem is. Ebben a színpadi darabban a szerepem valami hasonló, úgy érzem.
Mivel ez egy karakter, felkészülök előtte a magam módján, a próbákon pedig Ninagawa-san elvégzi a beállításokat, és az érzékeim fokozatosan élesednek, és kialakul a karakter. Bár ez egy nehéz szerep, mert az érzelmek széles skálán mozognak, nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fogok változni ezalatt.

Kérdés: Mostanában történt.
Válasz: Vettem egy kanapét, az elmúlt négy évben most először. Mivel sosem éltem igazán semmivel a házban, ahogy várható volt, nem volt túl kényelmes. (nevet)
Eddig, ha nem dolgoztam, elmentem az edzőterembe, vagy valahogy megpróbáltam elkerülni, hogy otthon legyek, de mióta megérkezett a kanapé, már az otthonommá nőtt. Igazán széppé tette, és vannak alkalmak, mikor reggelente 3-szor, 4-szer körbesétálom. Nagyon beteg vagyok, igaz? ...
Nem, ez nem azért van.
Azt hiszem, csak lassan reagálom le a dolgokat. (nevet)
Korábban például az ágyam volt kényelmetlen, de egy fél évig vártam vele, és azon agyaltam, hogy "Ah, ez a matrac nem felel meg nekem". De mivel a hátam igazán merevvé vált tőle, vettem egy újat, és miközben ki lett cserélve, felemeltem a régit, és megállapítottam, hogy rossz volt, és a rugók bántották a hátamat. (nevet)
Szóval én nagyon lassan veszem észre a dolgokat... Igazán jobb szeretnék lenni ebben.


Forrás az angol szöveghez: LINK

1 megjegyzés:

  1. Végre Uedáról is kapunk egy hosszabb interjút.
    Az a kanapés dolog megmosolyogtatott.
    Olyan volt mint egy macska, aki kerülgeti a forró kását és hát inkább nem elment az edzőterembe?
    De cuki, hogy bevall 1-2 negatív dolgot is magáról.
    Ettől olyan emberi és imádni való.
    "Ördögi" szerepek viszont tényleg jólállnak neki.
    Végre elkezdik foglalkoztatni.
    Igaz Kame-t mindig foglalkoztatták, ill. most is foglalkoztatják, de most már Maru-t is.
    Junnot és Kokit már kevésbé. De ha mégis , akkor sincs nagy felhajtás körülöttük.
    Mi pedig majd meghalunk minden egyes kis hírért.
    Visszatérve Uedára, bizom benne nagyon jól megoldja majd a kettős szerepét és nagyon várom, hogy láthassunk akár 1-2 perces bejátszást az alakításairól.
    Én még a making-eket is imádom!

    VálaszTörlés