2014. május 9.

[Fordítás] Kame Camera Vol.36. - Fegyelem

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
Vol.36. - Fegyelem


"Mert már elég fegyelmezett vagyok, és összekovácsoltam annyi tapasztalatot, hogy bármit képes legyek elfogadni." 

Ezt a képet csak úgy csináltam otthon. Épp a közepén tartok a testem átalakításának a film kedvéért!! Mostantól még tovább megyek, és remek alakkal fogom elkezdeni a forgatást!





Miközben még a doramát forgattam, már elkezdtem az edzést a következő szerepem megformálásához, és lefogytam 6-7 kilót 3 hónap alatt. A munkáim egy időben zajlottak, és nagyon kevés időm volt a felkészülésre; így megváltoztattam mindent, amit csak tudtam a mindennapjaimban, és apránként igyekeztem átállni. Létrehoztam egy szabályrendszert, és minden este fekvőtámaszokat és felüléseket csináltam, de csak ennyivel nem tudtam volna időben eredményt elérni, úgyhogy folyamatosan plusz energiát fektettem a hasi gyakorlatokba, és igyekeztem szépen kirajzolni a hasizmaimat. Egy főétkezésem volt naponta. Iszom alkoholt, de igyekszem ennél sokkal több vizet inni, és egészséges ételeket válogatok.

Az idegenek számára úgy tűnhetett, nyugodt voltam és fejest ugrottam a vízbe, de semmit sem csinálok értelmetlenül vagy tartósan. Számomra az, hogy átalakítom és fegyelmezem a testem, sokkal inkább egy szórakoztató előkészülés a munkára, mintsem erőfeszítés. Amikor a hazafutás projektet csináltam a "Going!"-hoz, minden nap csak húst ettem, hogy megnöveljem a testem, annak érdekében, hogy elérjem a hazafutást. A "Youkai Ningen Bem" alatt csaknem három hónapig nem ittam alkoholt, hogy eltávolítsam a emberi vonásokat. Azzal, hogy teljesen megváltoztatom az életmódomat, fegyelmet gyakorlok a testem és a lelkem felett is, hogy elérjem a munkámhoz legalkalmasabb "énemet".

Nem hiszem, hogy a Johnny's-osok között nekem bármi különleges képességem lenne. 

Nem érzek sem féltékenységet, sem rivalizálást a hasonló korú kollégák irányába. Ilyen a természetem, de azt hiszem, ez azért van, mert túléltem a nehéz környezetben is. Harmadik fiúként születtem a négy testvérből, és minden nap azt éreztem, hogy nem tudom felvenni a harcot a bátyáim erejével. Hasonló volt a Johnny'-sban is. Elég sok embert láttam már, így alapvetően nem gondolom, hogy bármivel is meglennék áldva, akár különleges képességgel, vagy tehetséggel. Már azelőtt felismertem, hogy debütáltam volna mind a juniorok közt, mind a KAT-TUN-ban. "Gyengébb vagyok mind külsőleg, mint a tehetségemet illetően, igaz?" Nem becsmérelni akarom önmagamat, de mindent ezzel a gondolattal kezdek "Vesztésre állok mindenkivel szemben". Úgyhogy természetessé vált számomra, hogy fegyelmezzem a testem és a lelkem minden nap. Valószínűleg a tény, hogy természetesen el tudom fogadni az enyémtől különböző értékeket, hozzájárult ahhoz, hogy minden lehetséges tapasztalatom növeli a fegyelmemet. Például, a "Seishun Amigo", amit Yamapival közösen énekeltem, mikor 18 voltam, és elsőre "egyértelműen nem" reakciót váltott ki belőlem. Az a nosztalgikus dallam, a szöveg olyasmit mondott, hogy "a telefonom nem cseng": a fiatal énemet akkoriban egyáltalán nem érdekelték az ilyen dolgok. Őszintén szólva, azt gondoltam "nem akarom én ezt csinálni." (nevet). Elbeszélgettem az elnökkel, és ezután úgy döntöttem, megcsinálom, és miután elfogadtam, jó eredményeket értem el vele. Ha ebben a világban élsz, az ilyesmik gyakran megtörténnek, és sajnálatos, ha meg vagy béklyózva a saját értékeid szűk skálája miatt. Képes lettem úgy gondolkodni, hogy nem létezik azonnali nemleges válasz semmivel kapcsolatban. Persze még ma is vannak dolgok, amiket nem tudok 100%-ban elfogadni. Például, ha bekerülök egy szerelmi kapcsolatba, a másik fél minden esetben egyfajta "Rómeó és Júlia" szituációban van, nem? Nem tudom remek stílusban kísérgetni a lányt, akit kedvelek. Ez felnőtt férfiként nem túl menő dolog, és azt hiszem, elég siralmas is. Most már szereztem tapasztalatokat, és mivel ezt a munkát végzem folyamatosan, képes vagyok arra gondolni, hogy nincs más választásom, mint továbbra is ezt az életet élni, és szembenézni az ilyen irritáló és szívszaggató bánatokkal. Hálás vagyok minden tapasztalatomért, amik alakították a lelkemet.

Számomra a fegyelem a munkára való felkészülést jelenti. Élvezem a változást. 

Kame fix megfigyelési pontja: 
Kamenashi-kun nyilvánvalóan vékonyabb lett az elmúlt 3 hónapban. Még a fotózás alatt is sok mindenre odafigyelt, például gyakran ivott melegforrás vizet, vagy evett zöldséges levest.
"Saját érdekemben változtatok az életmódomon, és teljesen elmerülök benne. A karakteremhez, amit játszok, vagy a munkámhoz illő alakot elképzelem, és úgy alakítom magam. Amikor egy átlagos fiatal srácot játszok, mint az "Ore Ore"-ban, vagy a "Tokyo Bandwagon"-ban, az egy kerekebb alak, ha baseball időszak van, négyzet alakú, ha pedig idolmunkáról van szó, akkor erőteljes háromszög alakot akarok felvenni. (nevet)
Jó móka elképzelni ezeket.


Forrás: LINK

A sorozat további lefordított részei: 
Special
Vol.28. - Motiváció
Vol.29. - Utazás
Vol.30. - Kényelem érzete
Vol.31. - Tanulás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése