2013. október 10.

[Infó+Fordítás] Tanaka Koki távozása a KAT-TUN-ból és a JE-ből - II.

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
Ahogy a korábbi bejegyzésben már láthattátok a szomorú hírt, Kokit nemes egyszerűséggel kirúgták a JE-ből, és ezzel a KAT-TUN-ból is.
Egy kis összefoglalás az előző bejegyzésből: 
- A KAT-TUN ezentúl 4 tagú bandaként folytatja tovább.
- Kokit többszörös szabályszegés és szerződéssel ellentétes cselekedetek miatt rúgták ki, az utóbbi időben terjengő botrányai miatt valószínűleg.
- A JE alaposan igyekezett eltüntetni minden nyomát, hogy közük volt hozzá valaha is, hiszen percek alatt törölték a nevét minden hivatalos oldalról, mára pedig a JE shopokból is eltűntek a Kokit és a CSAPATOT ábrázoló képek is, melyeken ő szerepelt.
- Az előző bejegyzésben olvashattátok a KAT-TUN, a JE és Koki hivatalos üzenetét a távozásról, valamint Koki testvéreitől is érkeztek rövid reakciók.
- A TV műsorok és az újságok sem feledkeztek meg természetesen a dologról...

Az újdonságok pedig: 

A tagok személyes üzenetei: 
Kamenashi Kazuya:
Minden kedves rajongónknak
Ebben az időben, amiért a dolgok így alakultak, és amilyen érzéseket okoztak számotokra, szeretnénk bocsánatot kérni. Őszintén sajnáljuk.
Mint tag, én is tele vagyok olyan érzésekkel mint a megbánás és a csalódottság.
Volt ötünknek még utoljára egy nagy beszélgetése.
Szándékunkban áll követni a saját utunkat, és felelősséget vállalni a tetteinkért.
Most, ahogy a dolgok alakultak, szeretnénk elfogadni a helyzetet és előre haladni.
Azt hiszem, most ez a legjobb dolog mindannyiunknak, amit tehetünk, és megoszthatjuk mindenkivel.
Kérlek, támogassatok minket még hosszú ideig!

Taguchi Junnosuke:
Igazán sajnáljuk, hogy be kell jelentenünk egy ilyen helyzetet, és hogy keresztül kell menni ezen. Emlékszem az időre, amit megosztottunk együtt, ugyan annak a csapatnak a tagjaként, több, mint 10 éve.
Az idő, amit a rádióműsorokkal és a zenén való együtt dolgozással töltöttünk, a megdöbbenés túl nagy, nem tudom rávenni magam, hogy leplezzem.
Ennek ellenére, mint KAT-TUN tag, szeretnék megfelelni a szeretetnek, amit mind nyújtottatok számunkra mostanáig, és keményen dolgozni, hogy ezentúl is megérdemeljem.
Kérlek, támogassatok továbbra is minket!
Mindent megteszünk, hogy megfeleljünk!
Kérlek, vigyázzatok ránk!

Ueda Tatsuya:
Minden kedves rajongónk,
Ezúttal Tanaka Koki kilépése hozott nagy mértékű bizonytalanságot. Szeretnék bocsánatot kérni, amiért sok problémát okozunk a rajongóknak.
Szörnyű, hogy a dolgok így alakultak a tagok közt, akik már több, mint 10 éve együtt dolgoztak.
Az utolsó találkozónkon, amin öten voltunk mindannyian szükségét éreztük, hogy felelőssége vállaljunk a tetteinkért, úgy döntöttünk, hogy folytatjuk tovább a munkánkat négyen, komolyan és határozottan.
Igazán boldog lennék, ha továbbra is felvidítanátok minket, és megmutatnátok a támogatásotokat nekünk, és Tanaka Kokinak, minden meleg hangotokkal.

Nakamaru Yuichi:
Mindenkinek, aki támogatta  aKAT-TUN-t,
Ez alkalommal Tanaka Koki kilépett.
Azt gondolom, ez nagy megdöbbenést és szomorúságot váltott ki mindenkiből, és mi nagyon sajnáljuk.
Még számomra is, aki sokáig dolgozott vele, megdöbbentő, zavaros és szomorúsággal tölt el, de arra a következtetésre jutottam, hogy el kell fogadnom ezt, és tovább kell járnunk az utunkat négyünknek.
Remélem, amint kicsit lenyugszanak a dolgok, tudunk előttetek beszélni erről.
Kérjük, továbbra is támogassátok a KAT-TUN-t.



Tegnap Koki testvére, Hyouga sok üzenetet kapott Twitteren a testvéréről, és reagált is, hogy nem tud róla információt adni nekünk, de reméli, hogy a testvére ragyogni fog továbbra is a szemünk előtt.
"Nem törődöm magammal, de azt akarom, hogy fejezzétek be a családom bántását ebben a témakörben! Sajnálom, ha önző vagyok. Sokat hezitáltam, hogy kiírjam ezt, de szeretném kérni a kedvességeteket!" 






A Tower Records is támogatását fejezte ki a 
KAT-TUN-nak, amikor az üzletükben
kitettek táblácskákat, amiken biztató szavak
vannak a csapatnak. 

A feliratok:
"Ganbare!Hyphens,this time is CHAIN”“From this now,we’ll always support KAT-TUN with all my heart”







SPIN, aki a KAT-TUN-nak rendszeresen írt dalokat, a következőt írta ki Twitterre:
Ha figyelembe vesszük a zenei szempontokat, Tanaka Koki-kun felülmúlta a Johnny's zeneiségét nagyban. Úgy gondolom, hogy az ő rapje a Real Faceben a pop zene történelmébe emelte a nevét. A KAT-TUN, beleértve Akanishi-kunt is, a 6 személy, akik egymással az oldalukon hoztak létre egy csodát, és az emlékek, amiket minden színpadon okoztak, a szívből jövő dalok, amiket mindenki előtt énekeltek.
Kíváncsian várok mindenkit, és sok sikert!


És ha már a Twitternél tartunk...
Sok rajongó kérte Hyougatól azt is, hogy Kokit kérje meg, hogy hozzon létre Twitter felhasználót, most, hogy végre szabad.
Ezt ki is használták az emberek, és valaki létrehozott egyet, amire sokáig azt hitték a fanok, hogy valódi.
De undorító dolgokat írt ki az illető Kokiról és a KAT-TUNról is.



Az egyik japán pletykalap pedig a következő címmel közölt cikket Kokiról, ahol az újságíró egy meglehetősen személyes hangvételű írást közvetített: 

Okok, amiért Tanaka Koki egy remek ember


Én a Johnny'sosokról szoktam írásokat feltölteni, valójában volt egy időszak, amikor kitartóan üldöztem Tanaka Kokit. Néhány évvel ezelőtt gyakran mentem megnézni a privát eseményeit, amiket az ügynöksége előtt titokban tartott. Bár én követtem és üldöztem őt, közben láttam a kedvességét és a férfiasságát, hogy milyen vonzó, mint ember. Amikor először hallottam az elbocsájtásáról az ügynökségtől, dühös lettem. Szeretnék írni a varázsáról, amit első kézből láttam és tapasztaltam.


  • Kedves beszéde egy kis magazin szerkesztője felé: 

Egy klubesemény után mi üldözni kezdtük őt, és közülünk egy női riporter talált rá. Az agresszív képét ismervén azt hittük, ütni, vagy támadni fog, de nem történt ilyen dolog. Ehelyett azt mondta nekünk:
"Köszönöm a kemény munkát, fárasztó lehet ilyen későn engem üldözni. De mivel ez az én magánéletem, nem engedhetem, hogy folytassátok ezt. Tudom, hogy ez a munkátok, de remélem, bele tudjátok képzelni magatokat az én helyembe, és megérteni egy kicsit."
És fürgén távozott.

  • A lányok, akikkel randevúzott, alig mondtak rosszat róla: 
A nők, akikkel randevúzott leginkább azt fejtették ki, hogy nagyon jó volt a kapcsolatuk vele. Alig beszéltek rosszul róla, általában ilyesmiket hallottam:
"Tulajdonképpen, ő valóban gyengéd, és kedves."
A szakítás után is szokta tartani a kapcsolatot velük, barátként. 
  • Remekül gondját viseli a Junioroknak:
Sokszor hallottam, hogy mennyire jól bánik egy bizonyos taggal egy népszerű bandából.  Ennek a tagnak gyenge a mentalitása, és ő ott van mellette, hogy támogassa ezekben az időkben. Ez a junior valószínűleg mentális összeomlástól szenvedne, ha Koki nem lett volna mellette. Annak ellenére, hogy szuper playboynak mutatja magát, Koki gyakran tanította a junioroknak, hogyan csinálják rendesen a dolgaikat. 
  • Jól kommunikál a férfi rajongókkal a koncerteken: 
Annak ellenére, hogy férfi vagyok, Koki mindig jól reagált, mikor rám talált a koncertek alatt a közönségben. Néhány évvel ezelőtt elmentem a koncertjükre egymás után két nap is, egy férfi barátommal. Az első napon rám mutatott és gesztusokat tett a kezével. A második nap, mikor Koki felfedezett minket, kitört belőle a nevetés, és ránk mutatott. Úgy érzem, ő válaszokat keres a férfi rajongóktól az ilyen esetekben. ahogy folytatta a  vagány rapjét a színpadon, közvetítette a kötelezettségeit hogy Johnny's-os. Úgy tűnik, mindig az ellenkező irányba sétált, mint a JE idolok. 
  • Lelkesedése a rap felé: 
A régi időkben olykor tanúja voltam néhány klubban Roppongiben, ahogy Koki freestyleozott. Bár nem tudok semmit a hip-hop-ról, azt tudom, hogy őrülten jó és ügyes volt még egy laikus szemlélő számára is. Azt kell mondanom, hogy meglepett, hogy ő valójában egy Johnny's-os, aki tud freestylolni. Az idolok rapelésével kapcsolatban azt gondolom, utálatos, hogy Sakurai sho gyakran kap magas értékelést az ő rapjére, miközben Koki nevetségessé válik a zenei embereknél, pedig komoly irányvonalat képvisel a rapben. 

Ezeken kívül sok mást is hallottam az emberektől. Nos, bár vannak rossz történetek is, de legtöbbször a finomságát és a gyengédségét érezhetjük. 
Hosszú idő után visszanéztem évekkel ezelőttre. Mivel üldözték őt a rajongók, és a média minden nap, nem bízott senkiben, óvatos volt a rajongókkal és a riporterekkel. Még azután is, hogy beszállt egy taxiba, mindig ellenőrizte a visszapillantó tükröt. Amikor felfedeztük őt Roppongiben vagy Shibuyaban, hátulról az alakja mindig magányosnak tűnt. Annak is tanúja voltam, hogy majdnem közel járt a síráshoz sétálás közben. 

Azonban szeretném tisztázni, hogy nem azért üldöztem, mert sok botránya volt, ez talán az elejére igaz lehet, de aztán mielőtt erre rájöttem, már azért követtem, mert egy vonzó személyiség. Nagyon szeretném támogatni őt a jövőbeni tevékenységeiben és elnézést minden rajongótól ezért a kis történetért. 



Jelenleg pedig az egyetlen jó hír a témában, hogy Koki 2014-re tervezett mozifilmje nem fog csúszni, és nem lesz rá hatással ez az incidens. Legalábbis egyelőre ezt közölték. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése