2013. október 17.

[Kép+Fordítás] Tanaka Koki interjú a Fridayben

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra:

"Talán furcsa lehet, hogy ezt mondom, azok után, ahogy végződött a helyzet, de a szívemben úgy érzem, ez az a hely, amit igazán szeretek... mert, már 10 éve itt voltam... ez az a hely, amit igazán szeretek."

A Friday riportere akkor kapta el őt, mikor éppen kiszállt a taxiból az otthonánál

Koki: Nem tudom megmagyarázni a részleteket
Riporter: Mit gondolsz az elbocsájtásról?
Koki: Nos... mivel annyi kellemetlenséget okoztam, azt hiszem, nem lehetett mást tenni.
Riporter: Kellemetlenséget okoztál, kinek?
Koki: Az ügynökségnek, a tagoknak, a rajongóknak, a családomnak, mindenkinek.

A Friday emlékezett a tetoválásra, a bárra, DJ-zésre, nőkkel való kapcsolatra, és még a kiszivárgott fotóra is alsó testrészéről. 

Koki: Én személy szerint úgy gondolom, hogy el voltam kényeztetve egész idő alatt, miközben védett a Jimusho, védtek a tagok, és a rajongók is a szeretetükkel, még azt a részemet is, ami nem éppen Johnny'sos... Igazán el voltam kényeztetve.
Riporter: Mit gondolsz, mi volt a legfőbb oka az elbocsájtásodnak?
Koki: Nagyon sok kellemetlenséget okoztam, amik felhalmozódtak... és túl sokszor megszegtem a szabályokat.
Riporter: Nem gondolod, hogy ez túl szigorú?
Koki: Ha a szórakoztatóiparban dolgozol, akkor ezek egyformák... Ez nem arról szól, hogy te egy Johnny's-os vagy, vagy a KAT-TUN tagja.
Riporter: És a KAT-TUN 4 tagú lett..
Koki: Nem tudok másra gondolni a tagokkal szemben, csak hogy sajnálom, és köszönöm... ami a munkát illeti, tisztelem a tagokat, még ha ez négyüket is jelenti, azt hiszem, rendben lesznek... azt is mondták, hogy a KAT-TUN többet fog eladni, mint korábban, a kilépésem után... boldog lennék ettől is... Nagyon sajnálom a rajongókat, de szeretném, ha támogatnák a KAT-TUN-t
Riporter: Ezek után tartod még a kapcsolatot a tagokkal és a Jimushova?
Koki: A tagokkal nem, egyelőre... De küldtem e-mailt a vezető menedzsernek, hogy a kellemetlenségek miatt nincs kapcsolatom a többi taggal most, és kértem, hogy ezentúl vigyázzon a KAT-TUN-ra.
Riporter: Szeretnéd ezek után is a szórakoztató iparban folytatni?
Koki: Azt hiszem, a mínuszból kell felépítenem mindent. Remélem, apránként tehetek valamit. Nem olyan egyszerű színésszé válni, mint gondolják, úgyhogy először a zenei életben akarok valamihez kezdeni.
Riporter: KAT-TUN nélkül, Tanaka Koki személye, mi a helyzet most az önbizalommal?
Koki: Szeretném a szüleimet megnyugtatni, és szeretném, ha a kis testvéreim folytatnám a tevékenységeiket a szórakoztatóiparban, hiszen ők felnéznek rám, úgyhogy szeretnék visszakerülni a korábbi státuszomba. Bár a nyugtalanság még jelen van, úgy érzem, ez az, amit tennem kell... mivel nem tudok másról 12 éves korom óta, csak a szórakoztatás világáról.


 



2 megjegyzés:

  1. Ez a mondata őszinte megbánásnak tűnik:
    "Én személy szerint úgy gondolom, hogy el voltam kényeztetve egész idő alatt, miközben...védtek a tagok, és a rajongók is a szeretetükkel, még azt a részemet is, ami nem éppen Johnny'sos..."

    Hát késő bánat, de legalább talán tanul belőle.
    Én akkor se fordulok el, mert neki is van érdeme abban, hogy a KAT-TUN-t nagyon-nagyon megszerettem.

    És nagyon várom, hogy miként fog tovább lépni.

    VálaszTörlés
  2. Én sem fordulok el Kokitól.
    Az igaz neki is része volt abban, hogy megkedveltem a KAT-TUN-t a humora és rap miatt.

    Én is kiváncsi vagyok, hogy neki mit hoz majd a jövő.

    VálaszTörlés