2013. október 5.

[Infó] Nem nyugszik a vihar Koki körül

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra:

Koki legutóbbi képe is elég nagy port kavart, most pedig újabb kellemetlen szituáció bontakokozott ki körülötte.

Állítólag képeket küldött egy rajongónak privát testrészéről

 

Bár ezen semmi sem látszik, hiszen az újság kitakarta a képeket

LINK - további botrányokkal kapcsolatos dolgokról és a rajongók reakcióiról is olvashattok itt
(bár Arama, úgyhogy én nem mondok véleményt inkább erről az oldalról)

4 megjegyzés:

  1. Én mondok 1-2 dolgot.
    Én nem hiszek az egésznek, bárkinek az intim testrésze lehet.
    (lehet az ükapámé is)
    És aki beküldte a képeket mélyen le is nézem, ill meg is vetem és feltételezem nem is KAT-TUN rajongó.
    Csak ennek a hülye hírverésre rátettek még egy lapáttal. Szinte már szánalmas az egész.
    Majd csak elcsitul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt olvastam vhol, h látszanak a tetoválásai.
      aki beküldte, az egy nagyon aljas alak, de nem tudom elképzelni, hogy Koki olyan hülye legyen, már bocsánat, hogy egy vadidegen embernek elküld egy ilyen képet...
      átlagos emberek sem tesznek alapesetben ilyent, nem hogy egy idol, egy JEs idol... aki egész életében a hülye szabályaik közt élt és nőtt fel kb... sztem elég jól tudja, mekkora baja lehet emiatt, szval miért kockáztatna?
      max ha nem volt mondjuk épp józan...

      Törlés
    2. Ha annak van valamilyen valóság alapja, akkor Koki elég nagy marha, hogy ilyenekkel lóg.
      De én akkor is kedvelem, mert ő is ember (idolság ide vagy oda).
      Én nem vonzodom a rossz fiúkhoz, hát Kokira is azt mondják, de mit csináljak, mert Koki az KOKI és nagyon kedvelem.
      Ha jól emlékszem Jin is bulizott, mégsem mondták hogy rossz fiús imidzse van.
      Ha tévedek javítsd ki.

      Törlés
  2. Egy valamit nem értek, ha valaki tényleg szereti Kokit. Na meg a többi Kat-tun tagot. Akkor ilyet nem tesz. Èn pl nem mondanám el senkínek. Mert tudom, hogy csak ártanék vele neki. Hopà lehet, hogy pont ez volt a cél, hogy kirugjàk. À akkor ez egy aljas dolog volt.

    VálaszTörlés