2014. szeptember 7.

[Fordítás+Képek+Videó] Kérdezz-Felelek a Weibón Akanishi Jinnel + fotózás

A tartalom megtekintéséért kattints a folytatásra: 
Jin a Weibón keresztül válaszolt néhány rajongónak, a kedvelt kínai mikroblog munkatársai pedig képeket is osztottak meg róla eközben.

1. Melyik a kedvenced a saját dalaid közül?
Jin:
Gondoltam már rá, hogy csinálok. Ha vannak rajongóim Délkelet Ázsiában, eljönnének?
*Jin valószínűleg rossz kérdésre nyomott válasz gombot*

2. Ettél valami finomat, miután megérkeztél Sanghaiba?
Jin:
Párolt sertés gombócokat (xialongbao)!

3. Hogy érzed magad? Meghatódtál? Attól, amit a rajongók készítettek neked Kínában?
Jin:
Nagyon meghatódtam. Köszönöm szépen! Úgy éreztem, sírnom kell, de próbáltam visszatartani.

4. Én nagyon, nagyon szeretem az Anegot. Tervezed, hogy a jövőben is szerepelsz doramákban?
Jin:
Ha lehetőséget kapnék, szívesen szerepelnék doramákban.

5. Véletlenül éppen holnapután lesz a kínaiak Őszközép ünnepe. A fellépésed alatt kívánnál boldog Őszközép ünnepet a rajongóidnak?
Jin:
Boldog Őszközép ünnepet mindenkinek!

6. Tervezed, hogy énekelsz majd mandarinul? Ha az albumon is lenne ilyen, az nagyon jó lenne.
Jin:
Én is szeretném. De előbb gyakorolnom kell a kiejtést.

7. Mikor lesz saját koncerted Kínában?
Jin:
Remélem, nagyon hamar.

8. Az Őszközép ünnep mindjárt itt van. Szereted a holdsüteményt? Milyen töltelékkel?
Jin:
Még nem ettem eddig... de szívesen megkóstolnám.

9. Örülök, hogy itt vagy. Nekem egy fontos vizsgán kell megfelelnem, úgyhogy nem tudok ott lenni. Jó utat! 
Jin: Legközelebb találkozunk.

10. A taiwani rajongóid is látni szeretnének. Mikor tartasz koncertet Taiwanban? 
Jin: Én is nagyon szeretnék. Hozzuk létre!

11. Érezd jól magad Kínában! 
Jin: Ez nem egy kérdés!

12. Mit gondolsz a kínai rajongókról? 
Jin: Soha nem gondoltam volna, hogy ennyi ember eljön a reptérre. Nagyon izgatott vagyok.

13. Tényleg válaszolsz a kérdésekre? 
Jin: Igen, itt vagyok a laptopom előtt.

14. Van valami, amit mondani szeretnél a kínai rajongóidnak? 
Jin: Szeretlek titeket!

15. Melyik dalokat fogod énekelni holnap? Mikor jössz legközelebb Kínába? 
Jin: Nem mondom meg.

16. Miért vagy olyan rossz az MC-zésben? 
Jin: Hangos. Túl hangos vagyok. *minta azt mondaná, Kussolj!*

17. Kérlek, mondj valamit nekem. Mindegy, mit, tényleg nagyon szeretlek. Legyen szép napod. 
Jin: Valami.

18. Nagyon várom a holnapi fellépésedet, sok sikert!
Jin: Köszönöm.

19. Dorama vagy film. Melyikben szeretnél inkább részt venni mostanában? 
Jin: Talán film.

20. Akanishi Jin, én az életemet adnám azért, hogy kérdéseket tehessek fel neked. Nagyon szeretlek. Frissítgetem az oldalt, mint egy őrült, érzed a szeretetem? 
Jin: Igen, itt van a szereteted.

21. Boldog Őszközép Ünnepet!
Jin:
Boldog Őszközép Ünnepet!

22. Olyan lassan válaszolsz. A kérdezz-feleleknek mindjárt vége.
Jin: Nehéz dolgom van, hogy kínaiul kell olvasnom. De igyekszem a legjobbat kihozni magamból.

23. Válaszolj nekem! Vegyél észre! Tudod mennyi energiát fektetek abba, hogy végre válaszolj nekem! Én és a barátnőim együtt küzdünk ezért 5-en. Érzed ennek az erőnek a szeretetét? hm? 
Jin: Nos, megkaptad.

24. Nem hiszem el, hogy nem láthatlak!!! Olyan sok mindent mondanék neked!! Tudnál nekem végül jó éjszakát kívánni? 
Jin: Jó éjszakát mindenkinek!

Jin kínaiul beszél: LINK

Képek a kérdezz-felekről a Weibo oldalon: 



Fotózás/Forgatás: 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése