2013. augusztus 6.

Októberi Wink Up és DUET előzetesek Nakamaruval

DUET: 




Wink Up: 




4 megjegyzés:

  1. Maruról általában nem szoktak nagyon jó képet csinálni, de ez a sorozat kifejezetten tetszik is, szerintem lehetett volna még sexisebb, ha már van benne vizes jelenet is. Szeretem őt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Marut és a szexisséget nem nagyon tudom párosítani a fejemben :D

      Törlés
  2. én sem tudnék Marut szexiséggel párosítani, de gondolom cukorbogi a fotósok kreatívítására gondolhatott, mert ugye egy jó fotos és sminkes, stylist mindenkiből elővarázsolhat egy szexi képet.
    Szerintem Kokiról és Uepi-ről (ha hagyja) tudnának csinálni ilyet.
    Junno-ról nem tudom.
    Hát Kazu-ról az magától érthető , minden fotón jól mutat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hozhattak volna ki többet a képekből,de mostanában valahogy ez nem lett a szokásuk..
      Kokiról és Uedáról abszolút el tudom képzelni, Junno nálam határeset, mert hiába gyönyörű, számomra az ő kisugárzása nem szexis, inkább olyan ártatlanul aranyos és szép. Nem tudom...
      Kame meg egyértelmű, igen :D A szexiség mintapéldánya :D

      Törlés