2013. augusztus 2.

Okada Junichi Uedaról beszél

[Johnny’s Film Fiesta 2013 Pamphlet] (rough translation) Okada: Ueda-kun is hardworking! He came to greet me politely “Please take care of me” but his appearance was like a delinquent (laughs). I can’t help and the words, “Where did this delinquent come from?” escaped my mouth. I wonder if my attitude was cold? And after Ueda filmed an important scene, I asked him the following day, “Did your filming go smoothly?” (laughs) I felt uneasy that perhaps I’ve imposed pressure on him (laughs).
[T/N: Okada Junichi and Ueda are co-stars for the movie, Eien no 0.]
cr: iris_yui@twitter

Ueda-kun szorgalmas. Eljött, hogy üdvözöljön engem udvariasan "Kérem, vigyázzon rám!", de a kinézete olyan volt, mint egy bűnözőé. (nevet) Nem tudtam segíteni, és a szavak, amik elhagyták a számat ezek voltak "Honnan való ez a bűnöző?"
Vajon a hozzáállásom rideg volt? És miután Ueda leforgatott egy fontos jelenetet,megkérdeztem tőle a következő napon "Simán megy a forgatás?"(nevet).Kényelmetlenül éreztem magam, hogy talán túl  nagy nyomást gyakoroltam rá.  (nevet)

Ueda együtt dolgozott Okada Junichivel az Eien no 0 forgatásán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése