2013. augusztus 5.

Koki 78. manualja

Koki Tanaka
2013.08.04 
Sajnálom, hogy késtem
Hogy is mondjam, mostanában nincs semmi jó~
Mind az apukám, mind az anyukám fizikai állapota nem túl jó.
Meg kell látogatnom őket, és segítenem otthon, ez olyan dolog, mint visszamenni a családi házhoz, felszedni, és ledobni az ötödik fiút.
Vajon, kor-bölcsesség, ez egy ilyen periódus?
Tudjátok, a testvérek közül én vagyok az egyik, aki végül is a legtöbb gondot és aggodalmat okozta, sokat aggódtam emiatt, és arra gondoltam, hogy apránként vissza kell fizetnem a szüleimnek ezt.
Sokszor mondtam ezt, de ez nem olyan, hogy magadnak élsz, és nem is egyedül születtél, lehet, hogy vannak emberek, akik megtapasztalják a rosszkedvű sajátosságokat tinédzserkorban, de...
Ahogy mondani szokás "Ne hidd, hogy a szülők és a pénz örökké tart", sok dolog van, amit vissza kellene fizetni nekik, pontosan azért, mert ez a jelen, és azt akarom, hogy a szüleim megkönnyebbülten érezzék magukat, és mosolyogva töltsék az idejüket.
Nincs anya, vagy apakomplexusom, csak nagyon szeretem őket.
Mh~
Hogy is mondjam, mostantól nem játszom a formámat.
Szomorúnak érzem magam.
Azt hiszem "légy kötelességtudó a szüleiddel! Élvezd a nyarat apránként!"
Akkor
Viszlát
A házi feladat eltervezve, oké?
puszi

Az angol fordítást ITT megtekinthetitek, benne a hangulatjelekkel.

2 megjegyzés:

  1. Ohh, Koki manualja, én imádom, vad külső ellenére érzékeny lélek. Szeretni való.
    És amikor ezt írja: "Tudjátok, a testvérek közül én vagyok az egyik, aki végül is a legtöbb gondot és aggodalmat okozta" - huuu, de még ezt is bevallja, meg jóvá szeretné ezt tenni, hát nemes lélekre vall.
    Ezért a mondatért én megeszem azt a pasit: Azt hiszem "légy kötelességtudó a szüleiddel! Élvezd a nyarat apránként!"
    Mindegyik KT tagban van valami ami miatt csak imádni lehet őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan szeretetteljes lett ez a manualja :) Koki jó gyerek, érezni rajta.

      Törlés